סוכני הלשכה קבעו: הראל החברה הנבחרת בתחום הבריאות; פספורטקארד בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל

מנכ"ל פספורטקארד, יואל אמיר: "הבחירה בנו היא לא מובנת מאליה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

משאל שערכה לשכת סוכני ביטוח בקרב 412 סוכני ביטוח מתוך 4,700 חברי הלשכה, קובע: הראל היא החברה הנבחרת בתחום הבריאות. תוצאות המשאל פורסמו בכנס הבריאות של הלשכה שהתקיים השבוע. הסוכנים נשאלו שלוש שאלות:

1. אם היית רוכש היום פוליסת בריאות למשפחתך, בהתחשב בכל השיקולים, באיזו חברה היית עושה זאת?
35% מהסוכנים השיבו כי היו רוכשים פוליסת בריאות של הראל, לעומת 22% במגדל, 13% במנורה, 12% באיילון, 10% בהפניקס ו־8% בכלל.

2. אם כהחלטה עסקית, או אילוץ רגולטורי, היית מחליט לעבוד בתחום הבריאות עם חברת ביטוח אחת, באיזו מהן היית בוחר?
33% מהסוכנים השיבו כי אם היו נאלצים לעבוד עם חברת ביטוח אחת בלבד בתחום הבריאות היו בוחרים בהראל. 24%
במגדל, 12% במנורה, 11% באיילון בהפניקס ו־ 9% בכלל.

3. בנסיעתך לחו"ל באיזו חברה היית מעדיף להיות מבוטח?
61% מהסוכנים היו מעדיפים להיות מבוטחים בפספורטקארד, 15% בהראל, 11% במגדל, 9% בהפניקס, 2% במנורה, 1% באיילון ובכלל.

סו"ב ליאור רוזנפלד, יואל אמיר וסו"ב איגור מורי | צילום: גיא קרן

אלון אלירז, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הבריאות בהראל, תקיבל מסו"ב ליאור רוזנפלד, נשיא הלשכה וסו"ב איגור מורי, יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד, מגן הוקרה על זכיית החברה במשאל. הוא ציין כי "מאוד מרגש אותי לקבל מגן ממי שבאמת מבין את הנושא, שזה אתם הסוכנים".

גם מנכ"ל פספורטקארד, יואל אמיר, קיבל מגן הוקרה על זכיית החברה בתחום ביטוחי הנסיעות ואמר: "הבחירה בנו היא לא מובנת מאליה; אני גאה בבחירה שלכם ועוד יותר גאה בשותפות איתכם".

סו"ב איגור מורי, יו"ר ועדת בריאות וסיעוד בלשכה, הגיב על השאלון: "מדובר בהצבעה שונה מכל הסקרים שעשינו עד כה; לא ביקשנו מהסוכנים שיבחרו את החברה הטובה בעיניהם לאור קשרי העבודה שלהם איתה – שירות, טיפול בתביעות, מענה מהיר, גובה עמלות וכדומה. הסוכן הוא כאן הצרכן ונשאל בעצם על המוצר הטוב ביותר בעיניו, אותו היה קונה לעצמו, למשפחתו ולילדיו. לכן חלק מהחברות הופתעו מהתוצאות, שכן התוצאות לא היו קשורות לקשרים העסקיים שלהן עם הסוכנים. ההתאמה בין שאלות 1 ו־2 מוכיחה שסוכן הביטוח הוא הכי אובייקטיבי והכי מהימן ללקוח, כי הוא בוחר את מה שהיה בוחר לעצמו ולילדיו".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email