חברת הנהלת מדיהו בע״מ, מורן פודו, התמנתה לתפקיד סמנכ"לית חטיבת שירות הלקוחות בחברה. פודו חתמה על חוזה ארוך טווח, למשך שלוש שנים, המלווה בתוכנית העבודה שאותה תוביל.
"הרבה בזכות מורן וצוות השירות, בשילוב הטכנולוגיה והמפתחים, זכתה מדיהו בכנס הבריאות במקום הראשון בתחום כתבי השירות לשנת 2022", אמר מיקי קופל, יו"ר החברה והמייסד. "זוהי הייתה התרגשות יוצאת דופן שחברה הקיימת שלוש שנים זכתה בתואר כזה מחמיא, כזה משובח ובמעמד כזה מכובד.

"לשים את מדיהו בנשימה אחת עם חברת הביטוח מנורה, שזכתה כחברת הביטוח המובילה, ולהיות יחד על הפודיום כחברה המובילה – זה בזכות סוכני הביטוח בישראל שהם הלקוחות היחידים שלנו וההון האנושי בחברה שמנוהל על ידי מורן", הוסיף קופל, ואיחל למורן הצלחה רבה.