סקר השירות לסוכנים בתחומים הפיננסיים: כלל ביטוח במקום הראשון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בכנס הפיננסים של לשכת סוכני ביטוח שהתקיים בשבוע שעבר בקריית שדה התעופה, נחשף הסקר שערכה הלשכה ובו דורגה איכות שירותי החברות לסוכנים בתחומים הפיננסיים. הסקר בוצע בקרב 405 חברי לשכה באמצעות חברת שריד מחקרים, והוא מחולק למספר נושאים.

על פי תוצאות הסקר: בתחום קבלת הכספים, בשירות בנושא הלוואות, בשירות בנושא פדיונות, במענה אנושי לפניות, בשינויי רגולציה ובשקיפות התגמולים – ניצבת חברת כלל ביטוח במקום הראשון בשביעות רצון הסוכנים, ואילו במקום האחרון ניצבת חברת אלטשולר שחם.

ממוצע הדירוגים שניתן לכל חברה בכל ההיגדים שהופיעו בשאלון

 

בתחום סקירות המומחים – ניצבת חברת כלל ביטוח במקום הראשון, ואילו מנורה במקום האחרון.

בסיכום כללי, מבין החברות שקיבלו למעלה מ־10 קולות: כלל, הראל, פניקס, מנורה, מגדל ואלטשולר שחם.

סו"ב ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני ביטוח בישראל, אמר בעקבות הסקר: "טיב השירות שמעניקים סוכני הביטוח ללקוחותיהם הינו נגזרת של השירות אותו הם מקבלים מחברות הביטוח עצמן. אני קורא לכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות ללמוד את תוצאות הסקר על מנת שביחד נוכל לשפר את השירות לסוכנים ולציבור.

יחד עם זאת סוכן הביטוח מוסיף את הערך המוסף שלו ברמת השירות וכולנו צריכים לשאוף לרמת השירות הגבוהה ביותר". ירון שמאי מנהל חטיבת לקוחות והפצה בכלל ביטוח ופיננסים: "אני מודה לסוכנינו על הבחירה בנו במקום הראשון, בכל הקטגוריות שנבחנו בסקר. סוכני הביטוח הם חוד החנית שלנו ואנו נמשיך ונעניק להם את המוצרים והשירותים הטובים ביותר בענף״.

סו״ב אודי אביטל, יו״ר ועדת הפיננסים בלשכה: ״הסקר שיקף היטב את הכוחות והשינויים שחלים בשוק הביטוח והפיננסים. כמות העונים לסקר שיקפה את פעילות הלשכה בנושא הפיננסים כשהסוכנים הצביעו לאן זזה הגבינה. גם הממונה על שוק ההון הדגיש בדבריו, שהעולם זז לכיוון הפיננסים״.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email