סקר חדש קובע: העדיפויות של צרכני הביטוח השתנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סקר גלובלי של חברת הייעוץ Duck Creek Technologies בחן את ההעדפות הביטוחיות של 2,000 צרכני ביטוח. הם נתבקשו לציין מה עושות חברות הביטוח לשביעות רצונם, מה העדיפויות שלהם ביחס למוצרי הביטוח וכיצד תעשיית הביטוח יכולה להשתפר. התוצאות חושפות הזדמנויות אסטרטגיות ברורות למבטחים כדי לספק את צורכי המבוטחים עם מוצרים חדשניים.

סקר שביעות רצון
95% מהנשאלים היו רוצים לשמוע יותר פרטים על סטטוס מצב הטיפול בתביעה. צילום: shutterstock

ממצאי הסקר חושפים את העדיפויות של המבטחים:

  • יותר מ-50% מהנשאלים ציינו שהשירות למבוטח הוא הגורם המועדף ברכישת פוליסת הביטוח על פני גורם המחיר.
  • 48% מהמשיבים היו מרוצים אם חברת הביטוח או סוכן הביטוח היה מציע להם מרכיב נוסף בכיסוי הביטוחי בפוליסת הביטוח.
  • 95% מהנשאלים היו רוצים לשמוע יותר פרטים על סטטוס מצב הטיפול בתביעה.
  • 60% ישתמשו בשירותי און-ליין להחליף מבטח ו-45% יעדיפו לבצע שינויים בפוליסה בשירותי און-ליין או באפליקציה.

הרוסים קרקעו מטוסים – חברת ההחכרה הגישה תביעת פיצויים בסך 3.5 מיליארד דולר

התביעה לפיצויים של 3.5 מיליארד דולר שהגישה חברת הענק להחכרת מטוסים AERCAP בגין מאות המטוסים המקורקעים ברוסיה גדולה מהצפוי. סכום התביעה  הפתיע גורמים בשוק הביטוח שמנסים להבין את מרכיביה ומצפים למאבק משפטי בין המבטחים לחברה.

הרוסים, כאמור, הגיבו על העיצומים שהוטלו על ידי ממשלות המערב בשל מלחמת רוסיה-אוקראינה במהלך של קרקוע מאות מטוסים שהוחכרו לחברות תעופה רוסיות. ההערכה היא שכ-500 מטוסים של חברות החכרה וחברות מימון נתפסו על ידי הרוסים.

התביעה לפיצויים של AERCAP מבוססת על פוליסה המכסה את כל הסיכונים והערכת הנזקים מגיעה ל-2.5 מיליארד דולר, אבל התביעה גבוהה יותר ועומדת על סך של 3.5 מיליארד דולר. הדבר עשוי להוביל למאבק משפטי בין החברה להחכרת מטוסים לבין קונסורציום המבטחים. יש לציין, כי האנליסטים של בנק ההשקעות צפו שהתביעה של החברה תהיה סביב 1.2 מיליארד דולר בהתבסס על מאזן החברה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email