מגיפת הקורונה, שיש לקוות שמתחילה להראות סימנים של סיום, מזמנת לציבור הרחב ולסוכני הביטוח בפרט אתגרים מרובים. אחד מהם הוא העבודה מהבית ושירות הלקוחות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו שיחות זום, שימוש נכון וחכם באפליקציית הוואטספ והעזרות כוללת בתוכנות ואמצעי דיגיטציה מורכבים יותר.
בימים אלה, שבהם כולם נאלצים לעבוד מהבית בשל המגיפה, התגייסו חברי ועדת הטכנולוגיה בלשכה בכדי לעזור לציבור סוכני הביטוח חברי הלשכה, בדרכים חכמות ויעילות יותר לעבודה מהבית. המטרה של ההתגייסות היתה לספק תמיכה וכלים מעשיים לכל מי שמתקשה בניהול טכני של העבודה מרחוק.

בשבועות המשבר פנינו באופן מרוכז באמצעות המייל לכלל חברי הלשכה ורשמנו את מספרי הטלפון הישירים של המתנדבים, חברי הוועדה. זכינו למבול מבורך של פניות מציבור הסוכנים חברי הלשכה. המטרה שלשמה יצאנו: להקל על הסוכנים, ובדרך כך – על לקוחותיהם, ציבור המבוטחים – הושגה בהצלחה.
הענות מצד הסוכנים
חברי הוועדה מספרים בשבועות האחרונים כי זכו להיענות רבה מצד החברים. הסוכנים חברי הלשכה נהנו ונעזרו ביידע ובניסיון המקצועי הרב שנצבר בקרב חברי הוועדה. חשוב לציין שלא מדובר בתחליף ליועצי הלשכה המקצועיים אליהם ניתן להמשיך ולפנות דרך אתר האינטרנט הלשכה.
ההחלטה לתת את הטלפונים האישיים של חברי הוועדה, יחד עם החלטות נוספות, התקבלה בישיבה המקוונת הראשונה בעידן הקורונה של הוועדה, שנערכה מרחוק בהתאם להנחיות הבטיחות של איסור התכנסות.
נושא חשוב נוסף שעלה באותה ישיבה וביצועו יוצא כבר אל הדרך בימים אלה, הוא פנייה ליצרני התוכנה המובילים בתחום תוכנות המשרד לסוכן הביטוח בבקשה להקל על ציבור הסוכנים שמתמודדים עם ירידה בהכנסות. אני בטוח שנזכה למענה והתחשבות גם מהכיוון הזה, ונעדכן את הסוכנים חברי הלשכה בכך.
הכותב הוא יו"ר ועדת הטכנולוגיה בלשכה