"עבורכם בכל זמן"

מנכ"ל הלשכה, רענן שמחי נרתם לסייע לחבר הלשכה נאור מילכה בבעיית ביטוח בריאות אישית. "עובדי הלשכה חרטו על דגלם לסייע לכל חבר בכל עניין"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

במהלך חודש ספטמבר פנה סוכן הביטוח חבר ב הלשכה, נאור מילכה, למנכ"ל הלשכה, רענן שמחי, וביקש פגישה בעניין אישי. במהלך הפגישה תאר הסוכן מקרה אישי מצער בו להוריו אשר היו סוכני ביטוח ואף חברי לשכה, היה ביטוח בריאות קבוצתי של הלשכה בחברת הביטוח "שילוח" (כיום הראל). לדברי הסוכן, במהלך 1999 העבירה הלשכה את ביטוחי הבריאות של הוריו לחברת הפניקס.

לפני כעשר שנים, במהלך שנת 2006 ,הציעה הפניקס לחברים לשדרג את כיסוי התרופות שבפוליסה, והסוכן שלח מכתב להפניקס בנושא. לדבריו, ככל הנראה המכתב לא טופל, ונפל "בין הכסאות". כיום, עשר שנים לאחר ששלח את המכתב, ולאור מצבה הרפואי של אימו ביקש הסוכן כי מנכ"ל הלשכה יסייע לו לשדרג את הכיסוי האמור לתרופות באופן רטרואקטיבי, חרף העובדה כי הוא מודע לכך שהנושא אינו תחת אחריותה של הלשכה, כבעלת הפוליסה.

מנכ"ל הלשכה שמחי, אשר הבין את המצוקה, נרתם מיד לסייע ופעל ישירות מול הגורמים הרלוונטיים בחברת הפניקס, תוך הצגת הנסיבות המקרה ולאחר מעורבות פעילה של אנשי הפניקס, לרבות הממונה על פניות הציבור עו"ד אפרת מלכי, הוסדר הנושא לשביעות רצונו של חבר הלשכה. מהלשכה נמסר כי "עובדי לשכת סוכני הביטוח, ובראשם מנכ"ל הלשכה, רענן שמחי, חרטו על דגלם לסייע ולעזור לכל חבר מחברי הלשכה בכל עניין, בין אם אישי ובין אם עבור לקוחות הסוכן והם גאים לעשות זאת עבורכם בכל זמן".

רענן שמחי
רענן שמחי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email