"עדיף" תשיק פלטפורמה להפצת מוצרים ושירותים מניעתיים ופיננסיים על ידי סוכני הביטוח

עופר נוריאל, מנכ"ל עדיף: "המרקטפרו הינה זירה ייחודית להפצת מוצרים ושירותים, המאפשרת לעשרות ספקים מתחומים שונים להציע באמצעות ציבור הסוכנים את מוצריהם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

עדיף לקחה את חזון הלשכה של הסוכן המניעתי והפכה אותו לאופרטיבי. אני גאה לחשוף את המרקטפרו. המרקטפרו הינה זירה ייחודית להפצת מוצרים ושירותים, המאפשרת לעשרות ספקים מתחומים שונים להציע באמצעות ציבור הסוכנים את מוצריהם. המערכת תושק בעוד כחודש, ובשלב זה אתם מוזמנים להירשם אליה. במרקטפרו תמצאו מספר חנויות, בהן מוצרים למניעת נזק (לילדים, לזקנים, לבית ולעסק), מוצרים המיועדים לצרכי הסוכן, וכן מוצרים פיננסיים".

כך הודיע עופר נוריאל, עורך ראשי ומנכ"ל "עדיף" בכנס הסוכנים שלה השבוע. לדבריו, הם נמצאים בעיצומם של דיונים עם ספקים שונים החפצים להשתלב במערכת. "המערכת פשוטה ושקופה, עם ממשק דיגיטלי מזמין, וכל מוצר המשווק דרכה יהיה עטוף בערכת שיווק מקיפה. אנו נקפיד שכול מוצר המשווק יהיה אטרקטיבי עבורכם הסוכנים, וכמובן עבור לקוחותיכם", אמר נוריאל.

על מנת להתרשם ממגוון המוצרים הרחב הצפוי לסוכנים, הביא נוריאל כדוגמה את "רנטגרנטי". נוריאל: "רנטגרנטי מעניקה שירותי חברת ניהול לבעלי דירות עבור הדירה המושכרת, שמירה על הנכס, והיא מונעת את עוגמת הנפש במקרה של אובדן דמי שכירות.

רק כדי לסבר את האוזן, בישראל ישנם כיום כ־ 700 אלף דירות מושכרות, כלומר סך השוכרים והמשכירים לרכישת השירות עומד על 1.4 מיליון בתי אב. זהו קהל פוטנציאלי עצום למוצר שישווק על ידי סוכני הביטוח, דרך
המרקטפרו".

עוד הוסיף נוריאל, כי עדיף תקיים הדרכות וקורסים לשיווק דיגיטלי של כל המוצרים והשירותים שיהיו במרקטפרו, כדי להגדיל את כמות המכירות. "המערכת נבנתה בסיוע של אנשי מקצוע מובילים בתחומם ואין ספק שאלו שיעשו בה שימוש יגדילו את הכנסותיכם באלפי שקלים בחודש", הוא סיכם.

סו"ב אברמוביץ: "הפלטפורמה מהווה נדבך חשוב נוסף בהבטחת עתיד סוכן הביטוח"

תפיסת הסוכן המניעתי

בתגובה אמר נשיא לשכת סוכני הביטוח סו"ב אריה אברמוביץ בכנס כי "אני שמח לנצל את הבמה הזו ולהביע את הערכתי הרבה ליוזמה שלכם לקחת חלק כה משמעותי בעיצוב עתיד סוכן הביטוח. הפלטפורמה החדשה שאתם משיקים תסייע לסוכני הביטוח ליישם את תפיסת הסוכן המניעתי, למנוע מראש מקרי ביטוח, ומהווה נדבך חשוב נוסף בהבטחת עתיד סוכן הביטוח והתאמתו למציאות החדשה של הענף. בימים אלה אנו לומדים על הפלטפורמה החדשה, ובוחנים אפשרויות לשיתוף פעולה בנושא".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email