עוד ועוד תלונות על שיווק ישיר מצטברות נגד כלל

סוכני ביטוח: החברה מבצעת שיווק ללקוחותינו מעל ראשינו. בכלל טענים כי לא מדובר במכירה ישירה אלא בשירות לסוכנים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מתרבות התלונות המגיעות ללשכת סוכני ביטוח על שיווק ישיר של כלל ביטוח; בידי "ביטוח ופיננסים" הקלטות של שיחות מכירה שבוצעו בידי נציגי כלל, מול לקוחות של סוכנים (שמותיהם שמורים במערכת).

לפי עדותו של סוכן ביטוח ממחוז הצפון, אדם שהציג עצמו כנציג של כלל פנה ללקוח שלו והציע לו הרחבות בביטוחי החיים והפנסיה, כשהוא משתמש בנתונים מתוך תיק הלקוחות של הסוכן בכלל ביטוח: "הם משתמשים בנתונים שאני מחזיק אצלם כדי להציע ללקוחות שלי ביטוח, ואפילו לא מזכירים בשיחה שאני קיים ושהלקוח הוא שלי".

לדברי אורי צפריר, מ"מ נשיא לשכת סוכני ביטוח, מדובר ב"התנהלות בלתי תקינה של כלל, שנמשכת למרות פניות הלשכה אליה".

 

נציגי כלל ביצעו שיחות מכירה מול לקוחות הסוכנים | צילום: fotolia
נציגי כלל ביצעו שיחות מכירה מול לקוחות הסוכנים | צילום: fotolia

 

אין יד מכוונת?

"יותר ויותר תלונות נערמות אצלנו על שיווק ישיר של כלל", אומר ליאור רוזנפלד, יו"ר מחוז הצפון. "מבוטחים מקבלים פניות ישירות מנציגי כלל או מכאלו שמזדהים בשם כלל. מה שמדהים הוא שהם מחזיקים בכל המידע על פוליסות המבוטח בחיים ובבריאות, כך שקשה להאמין שאין יד מכוונת מאחורי הפניות הללו. לאחרונה אף שמענו כי בתחום הגמל פתחה החברה דסק לקבלת לקוחות בכל אחד מסניפיה", טוען רוזנפלד.

מכלל ביטוח נמסר בתגובה: “אנו דוחים את הטענה העולה מהסוכן שפנה אל לשכת סוכני הביטוח ומדגישים כי לא מדובר במכירה ישירה, אלא במכירה שנעשתה באמצעות מוקד "כלל vision", שהינו שירות ייחודי אותו אנו מעניקים לסוכנינו (בשיתוף פעולה מלא עמם) ובאמצעותו אנו מגדילים את המכירות של הסוכן השותף למיזם, בתוך התיק שלו".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email