"עמדנו ביעד גיוס של 40 יועצים חיצוניים וגם נחצה אותו"

מ"מ נשיא הלשכה, סו"ב ליאור הורנצ'יק, גאה בעמידה ביעדי גיוס היועצים המקצועיים ומדבר על הסיוע שמעניקה הלשכה לסוכנים במגוון רחב של תחומים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"יש ללשכה כיום 40 יועצים מקצועיים חיצוניים בהתאם ליעד שהגדרתי בתחילת הקדנציה, ולעניות דעתי גם נחצה אותו. המטרה העיקרית היתה להנגיש קבלת הכוונה וסיוע מקצועי לסוכנים בהרבה מאוד תחומים שבהם הם נתקלים בבעיות במהלך עבודתם השוטפת", כך אומר סו"ב ליאור הורנצ'יק, מ"מ נשיא לשכת סוכני ביטוח, ומי שאחראי על תחום היועצים החיצוניים.

לדבריו, כבר בתחילת הקדנציה שמה הנהגת הלשכה לב לכך שמערך היועצים החיצוניים המקצועיים לסוכני הלשכה אינו מספק. לכן הוחלט לעבות את המערך ולהוסיף יועצים, ככל שניתן, בתחומים החשובים לסוכן, כמו ייעוץ עסקי וארגוני, ייעוץ משפטי, ייעוץ של מומחים לענפי הביטוח: בריאות, סיעוד, פנסיוני ועוד, בדיקת עמלות וניהול משרד. "היועצים שגייסנו נבחרו בקפידה לאחר תהליך של סינון, ראיון אישי והסכם מסודר מול הלשכה".

סו"ב הורנצ'יק. "היועצים שגייסנו נבחרו בקפידה" | צילום: גיא קרן

איך זה עובד?

כל סוכן ביטוח חבר לשכה נכנס לאתר הלשכה, לוחץ על הלינק של היועצים ומתחבר באמצעות שם וסיסמא, כמו לאזור האישי שלו. הסוכן יבחר את היועץ לפי נושא הפנייה שלו, ישלח שאילתה ישירה ליועץ, שמחויב לענות עליה בתוך 72 שעות.

"אני מצפה שזמן התגובה של היועצים לפניות יהיה מהיר, כפי שהתחייבו בהסכמים איתם. אנחנו לא נהסס להפסיק התקשרות עם יועץ שלא יעמוד בהתחייבויות שלו ובסטנדרטים שקבענו. יש לנו מעקב ובקרה באמצעות תוכנת ה־CRM של הלשכה לגבי זמן השליחה של השאילתה וזמן התגובה, בלי להיכנס למהות השאלה. אנחנו גם נענה כמובן לכל פנייה של חברי הלשכה בנושא".

יש לציין, כי חברי הלשכה זכאים לשעת ייעוץ ראשונה חינם אצל כל היועצים. אם הם ירצו בהמשך התקשרות עם היועץ, מסביר הורנצ'יק, המחיר שייגבה מהם יהיה זול מהתעריפים הנגבים על ידי היועצים מלקוחות רגילים. "לעיתים הכוונה ממוקדת יכולה לסייע לא רק לפתרון בעיה קונקרטית אלא לכל מערך ההחלטות של הסוכן בעתיד. אני מברך על ההצלחה הגדולה שבגיוס היועצים החיצוניים ומאחל לכולם המון הצלחה".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email