ערוץ שירות נוסף: איילון מאפשרת ללקוחותיה קבלת שירות גם בווטסאפ

הלקוחות יוכלו לתקשר עם נציגי השירות המקצועיים בזמן אמת ולבצע מגוון פעולות בנושא ביטוחי רכב, דירה, בריאות וחיים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איילון חברה לביטוח מרחיבה את ערוצי השירות הדיגיטליים ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות משירות באמצעות הווטסאפ.

החברה קיבלה אישור מחברת ווטסאפ לפתוח ולנהל ערוץ רשמי, וזאת בנוסף לערוצים הדיגיטליים האחרים בהם איילון מעניקה שירות: ביניהם אתר האינטרנט והבוט אותו השיקה בשנה האחרונה.

מעתה, ובאמצעות הווטסאפ, יוכלו הלקוחות לתקשר עם נציגי השירות המקצועיים של איילון ביטוח ב־live, לשאול שאלות ולבצע מגוון פעולות בנושא ביטוחי רכב, דירה, בריאות וחיים.

"אנו מקפידים לתת מענה בזמן ובמקום שהלקוחות צריכים אותנו", אומרת רוני ליכטנשטיין שני, סמנכלי"ת חדשנות, שירות ומשאבי אנוש באיילון. "ברור לנו שלקוחותינו צמודים לטלפון הסלולרי ולווטסאפ אשר זמינים 24/7, ועל כן חשוב לנו לתת להם מענה בערוץ המועדף עליהם".

"אנחנו ממשיכים ללמוד ולהבין לעומק את צרכי הלקוחות ואת ההעדפות שלהם בכדי לפתח ערוצים ושירותים דיגיטליים נוספים שיעמדו לרשותם", סיכמה ליכנטשטיין שני.

צילום מסך: באדיבות איילון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email