עשרות סוכנים הרחיבו את פעילותם עם חברת איילון לביטוח, חלקם אף הכפילו את הפעילות בחברה על חשבון חברות אחרות. שיא המגמה היה בשלושת החדשים האחרונים, בעקבות חתימת אמנת השירות והזכויות בין חברת איילון לבין לשכת סוכני ביטוח באוגוסט האחרון.
אחד הסוכנים הוא אשר רון, מנכ"ל סוכנות צמרות, המתמחה בתחום ביטוחי החיים ומעסיקה 25 סוכני ביטוח צעירים. רון סיפר ל"ביטוח ופיננסים", כי התחיל בפעילות מינורית עם חברת איילון לפני כשנה וחצי, ולאחרונה הגדיל אותה מאוד: "נכון להיום 50% מהתפוקה של הסוכנות היא באיילון. אני עובד כבר 16 שנה עם כל החברות בענף הביטוח, ומעולם לא נתקלתי בשירות כמו שמקבלים באיילון. היא נוהגת בדיוק כמו האמנה עליה היא חתמה עם הלשכה".

אנשים לשירות אנשים
מחברת איילון נמסר כי החברה חרטה על דגלה את נושא השירות כערך מרכזי ופועלת בהתאם למוטו "אנשים לשירות אנשים", אשר טבוע גם בלוגו החברה. "המהלך של אמנת השירות, בשיתוף עם לשכת סוכני הביטוח, מחזק ומדגיש את תפיסתנו כי הסוכן מהווה את מרכז העשייה וכי אנו ממשיכים ופועלים לחיזוק הקשר ההדדי והאמון.
נושא השקיפות וההגינות הינם בבסיס ערכי החברה, ערכים הבאים לידי ביטוי באמנת השירות. אנחנו מאמינים כי היבט ערכי זה של אמנת השירות הינו תומך החלטה בין מרכיבי שיקוליו של הסוכן, בעת בחירתו בחברה עמה ירצה לעבוד ולהתפתח".
עוד אומרים באיילון כי מהלך משותף זה עם הלשכה, מצטרף לפעילות ייחודית משותפת נוספת שהחלה השנה – סיירת מקצועית ייחודית לפיתוח סוכנים צעירים, בשיתוף המכללה לביטוח ע"ש שלמה רחמני ז"ל.