עשרות סוכני ביטוח השתתפו בהדרכת מרקטפרו

מנכ״ל מרקטפרו: ״הרווחיות ממוצרי הביטוח קטנה, על סוכני הביטוח להרחיב את סל המוצרים שלהם״
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מערכת המרקטפרו, מיזם משותף ל"עדיף" וללשכת סוכני הביטוח לשיווק מוצרים ושירותים על ידי סוכני הביטוח ממשיכה להתרחב ולצרף אליה סוכנים חדשים. אתמול נערך במכללה לביטוח ופיננסים יום הדרכה מרוכז לעשרות סוכנים שהצטרפו למיזם.

עופר נוריאל, מנכ"ל מרקטפרו, הציג בפתח יום ההדרכה את החזון שעומד מאחורי הקמתו של המיזם, הפועל בשיתוף לשכת סוכני הביטוח. נוריאל הסביר לסוכנים כי "בשוק משתנה, בו הרווחיות ממוצרי הביטוח קטנה, עליכם להרחיב את סל המוצרים שלכם".

נוריאל. "״על סוכני הביטוח להרחיב את סל המוצרים שלהם״

נוריאל הדגיש בפני הסוכנים, כי הם מחזיקים בנכס משמעותי – קהל הלקוחות שצברו במשך שנים, ושמירה עליהם היא שתאפשר להם, בהתאמות הנכונות, להמשיך ולצמוח.

דפנה וינר, המשנה למנכ"ל מרקטפרו, הציגה בפני הקהל את המוצרים השונים במערכת, והדריכה את הסוכנים כיצד לפעול ולקדם מכירות, בכדי לרשום רווחים.

ייחוד המקצוע

עו"ד ג'ון גבע, היועץ המשפטי של מרקטפרו הסביר במפגש כי החוק אינו אוסר על סוכן הביטוח לשווק מוצרים שאינם מוצרי ביטוח ואין ייחוד מקצוע לסוכן הביטוח. "הסוכנים פועלים כיום במגוון מישורים, כגון ייעוץ בפיננסים, ייעוץ מס, תיווך ועריכת דין", אמר עו"ד גבע.

יובל נוריאל, מנהל מחלקת סוכנים במרקטפרו, הביא את קולות וחוויות הסוכנים מהשטח, סוכנים שכבר עובדים עם המרקטפרו ורושמים רווחים נאים, לדבריו. הוא הציג גישות שונות של אותם סוכנים לגבי השימוש במערכת והעבודה מול המיזם, תוך הצגת מסקנות והמלצות לסוכני מרקטפרו החדשים, בעקבות השיחות הרבות שקיים עם הסוכנים שכבר עובדים עם המערכת. נוריאל אף העניק לסוכנים שורה של טיפים וכלים למימוש הפוטנציאל הקיים במערכת המרקטפרו.

"אני ממליץ לכם לבנות תכנית חודשית להצעת מוצרי המרקטפרו לכל הלקוחות שלכם, כך שבכל חידוש פוליסה תצורף הצעה למוצר מותאם ללקוח ממגוון מוצרי המרקטפרו", אמר נוריאל.

עופר סגל, מנהל השיווק של AWACS המשווקת מערכות התרעה מבית SDS , הציג את המערכת מבוססת הרדאר הבלעדית של החברה. הוא הציג לסוכנים את המוצר החדש שזה עתה נכנס לשיווק במרקטפרו – CM107 המבוסס מצלמה ונמכר במחיר מיוחד לסוכני מרקטפרו שיוכלו לשווקו ללקוחותיהם במחיר זול מהשוק.

ערך מוסף ללקוחות

סוכן הביטוח ראובן רוזין, כבר מכר באמצעות פלטפורמת המרקטפרו כמה מערכות התרעה ללקוחותיו. לדבריו, ישנם מוצרים בפלטפורמה שמשיקים לפעילויות של הסוכנים ועליהם להציע אותם ללקוחותיהם: "אם אנחנו לא נציע, הלקוחות ירכשו אותם במקומות אחרים”, טוען רוזין.

עוד טוען רוזין כי הסוכנים צריכים להציע את המוצרים לכל המבוטחים "כי זה כלי שבאמצעותו אתה יכול להביא מבוטחים נוספים. מבוטחי הרכב, למשל, הם מבוטחים שהם לפני הכל ממוקדי מחיר, הם לא ממוקדי שירות. אם הסוכן מציע ללקוחות שלו שירותים נוספים, יכול להיות שהוא יביא אותם לידי כך שהם יבינו שיש לו ערך מוסף מעבר למחיר”, הוא אומר. הוא אף הציג מקרה לדוגמה, שבו לקוח לשעבר עזב את הסוכנות שלו כי הוא קנה רכב ואת הביטוח רכש דרך סוכנות הביטוח של היבואן.

"הלקוח התקשר אלי ורק בזכות השיחה שלי איתו שבה הצעתי לו לרכוש את המובילאיי הוא חזר בינואר להיות מבוטח שלנו. סוכני ביטוח הם אנשי מכירות. צריך לשכנע אותם להשתמש בכל הכלים שמעמידים לרשותם”, מדגיש ראובן רוזין.

לדבריו, הדרך בה הוא מציג את התועלת שבמערכות ההתרעה גם מבחינת שמירה על חייו וחיי הנוסעים, וגם מיידע אותם על התקנה של משרד התחבורה לפיה מי שמתקין מערכות התרעה מקבל החזר של 1,500 שקל מהתשלום של אגרת הרישוי של הרכב, כמו גם הנחות בביטוח.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email