עשרות סוכני ביטוח צפויים לקבל השבוע עמלות ראשונות עבור מוצרי המרקטפרו

סוכנים שהצטרפו למערכת הגדילו את סל המוצרים והשירותים שהם מציעים ללקוחותיהם. דפנה וינר מנהלת פיתוח עסקי במרקטפרו: "בחודש ינואר נתחיל בהדרכות מרוכזות לסוכנים"
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

שביעות רצון כללית נרשמה בקרב הסוכנים הרבים שהצטרפו למערכת המרקטפרו, לשיווק מוצרים ושירותים משלימים על ידי סוכני הביטוח. בימים הקרובים יקבלו עשרות סוכנים שהצטרפו למערכת תשלום עמלות ראשון עבור מכירת המוצרים, נכון לרגע זה בעיקר בתחום המניעה, בהתאם לחשבוניות עבור המכירות שביצעו. העמלות של חלקם הגיעו עד לכ־4,000 שקל נוספים.

המערכת הושקה באופן רשמי בכנס לשכת סוכני ביטוח שנערך באילת בחודש אוקטובר. מאות סוכנים נרשמו וחלק נרחב מהם החל באופן מידי למכור את המוצרים והשירותים. הליך הרישום והמכירה פשוטים )ראו איור(, וההליך החשבונאי שקוף ונגיש בזמן אמת לכל סוכן וסוכן.

"כל מוצר שנמכר במרקטפרו יהיה מלווה במעטפת שיווקית המותאמת במיוחד בשבילו", הסבירה דפנה וינר, מנהלת פיתוח עסקי במרקטפרו. "המערכת מציעה מגוון פתרונות מעולמות שונים, ואין דין מכירת מערכת התראה לרכב כדין מכירת שירותי כספות או צמיד רפואי. לכן בנינו עבור כל אחד מהם ערכה שיווקית שתסייע לסוכן להגיע לכל אחד מהלקוחות שלו, להציע לו פתרון משלים שישפר את איכות חייו ואת בטחונו ובטיחותו, לצד הגדלת שורת הרווח של הסוכן עצמו".

היא מוסיפה כי בחודש הבא, בינואר, תתחיל המרקטפרו בהעברת הדרכות מסודרות לסוכנים, שיתקיימו במכללת לשכת סוכני ביטוח. "למרות שהמערכת פשוטה וערכות השיווק רחבות, אין בכוונתנו לזרוק את הסוכנים למים לבדם ולומר להם 'תסתדרו'. לכן, בליווי הספקים השונים, אנחנו מלווים את המפיצים לכל אורך הדרך – מהדרכה מסודרת על המערכת ועד תמיכה טכנית שניתנת על ידי הספקים עצמם לכל מוצר", אמרה וינר.

מהמרקטפרו נמסר עוד כי סל המוצרים מתרחב כל הזמן, ומשאים ומתנים מתקדמים עם ספקים נוספים. הנהגת לשכת סוכני ביטוח החדשה, עם אישור בעלי התפקידים והוועד המנהל, הקימה צוות מיוחד שימליץ ויאשר כניסת ספקים נוספים למערכת.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email