פגישות ממוקדות וניהול יעדים: יחידת פיקוח היברידית עבור סוכני הביטוח

היחידה, שהוקמה על ידי מנורה מבטחים, החלה את פעילותה בתחילת השנה ומונה כבר יותר מ-100 סוכנות וסוכנים. "אנו מקבלים פידבקים חיוביים ורצון של סוכנים רבים להשתייך ליחידה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מנורה מבטחים מדווחת על הקמת יחידת פיקוח היברידית עבור סוכני הביטוח בישראל, וזאת לראשונה בענף. היחידה ההיברידית החלה לפעול בינואר השנה וכבר מונה יותר מ-100 סוכנים.

"אנו שמחים להוביל את מהפיכת הפיקוח ההיברידי בענף הביטוח. היחידה ההיברידית צומחת בקצב גבוה, כאשר אנו מקבלים פידבקים חיוביים ורצון של סוכנים רבים להשתייך ליחידה. הסוכנים נהנים ממעטפת טכנולוגית ודיגיטלית וזאת לצד השירות האישי המנצח שלנו", אומרת מורן מלכה, מנהלת מכירות ביחידה ההיברדית באגף מכירות סוכנים במנורה מבטחים ביטוח.

מורן מלכה. צילום: יח"צ

לצד מלכה שמנהלת את יחידת הפיקוח, הוכשרו ארבע מפקחות בהכשרה ייחודית הכוללת הפעלה במתכונת היברידית.

ליחידה ההיברידית ניתנו כלים טכנולוגיים ודיגיטליים ייעודיים הכוללים:

  • מערכת ייחודית לניהול סוכנים;
  • פגישות ממוקדות באמצעים דיגיטליים;
  • פגישות מוקלטות לצורך בקשה;
  • דשבורד מפקחים ייעודי;
  • ניהול יעדים צמוד.

עוד נמסר ממנורה כי יתרונות הפיקוח ההיברידי הינם בכך שיש סוכנים רבים אשר מתכונת עבודה זו מתאימה עבורם ולמתכונת העבודה שלהם. הסוכן נהנה גם מיחס ושירות אישי וגם מכלים טכנולוגיים מתקדמים. בכך שהיחידה נמצאת בקשר עם סוכנים רבים, קיים חיסכון בזמן וייעול עבודת המפקח וזמינות גבוהה של מערך הפיקוח.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email