פיטורים או חל״ת: הטבות ייחודיות של חברות הביטוח

הפניקס ומגדל מציעות למבוטחים בביטוח מנהלים שפוטרו או יצאו לחל"ת המשך כיסוי עד 3 חודשים; משנה למנכ״ל הפניקס: ״עומדים לצד המבוטחים״
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

לאור משבר הקורונה והמצב המורכב במשק הישראלי, חברת הפניקס הודיעה כי היא מעניקה למבוטחיה הקיימים במוצר אובדן כושר עבודה בתעריף מפעלי הטבות ייחודיות:

1. במקרה סיום העסקה וכן ולמקרה חל"ת, הפניקס מעניקה המשך כיסוי ביטוח ("ריסק זמני") ללא עלות, לתקופה שעד תחילת עבודת המבוטח במקום עבודה חדש, אך לא יותר מ-3 חודשים.

2. התעריף המפעלי יישמר בתום התקופה הנ"ל לתקופה של עד שלושה חודשים נוספים.

3. בתום תקופה זו יושב למבוטח התעריף שהיה נקבע ללא ההטבה האמורה.

הכיסוי יינתן למבוטחים בפוליסות ביטוח מנהלים בהפניקס, על פי הכיסוי לו היו זכאים בפוליסה.

ההטבות יינתנו עד לתאריך 30.4.2020.

רן עוז | צילום: פזית עוז

דניאל כהן, משנה למנכ"ל הפניקס ומנהל החטיבה לחיסכון ארוך טווח מסר: "אנו נמצאים בתוך אירוע חריג שאיננו בשגרת העבודה היומיומית שלנו, גם בזמנים מורכבים אלה חברת הפניקס עומדת לצד מבוטחיה ומסייעת להם לעבור את התקופה הקשה. נמשיך ללוות את המבוטחים ולסייע”.

בנוסף, ובמטרה להקל על קהל המבוטחים בתקופה זו, נותנת הפניקס את האפשרות להגדיל את מספר התשלומים אשר מוגדרים כ-"תנאי מזומן" עד ל-8 תשלומים חודשים (ללא דמי אשראי) מתחילת תקופת הביטוחעבור כל ענפי ביטוח כללי למעט ביטוח חובה.

רציפות ביטוחית

גם מגדל הודיעה כי מתוך מטרה לסייע ללקוחות שנקלעו לאי יציבות תעסקותית בתקופה זו ובעקבות המצב, תעניק החברה לעובד אשר מעסיקו ידווח בגינו על חל”ת, ולכן לא יעביר בגינו הפקדות במהלך התקופה, את המשך הכיסוי הביטוחי הקיים בפוליסת ביטוח המנהלים ללא תשלום למשך 3 חודשים.

עם קבלת הודעה ממעסיק על יציאתו של עובד לחל"ת והפסקת התשלומים בגינו, תשלח מגדל לעובד מכתב המודיע לו על האפשרויות העומדות בפניו לשמירה על הפוליסה שלו. הכיסוי הביטוחי יישמר כאמור למשך 3 חודשים, כאשר העובד אינו נדרש לכל פעולה. לקראת תום 3 החודשים ישלח העובד את הודעתו במענה למכתב שקיבל ויעדכן כיצד ברצונו להמשיך.

רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח, מציין: "דווקא בעידן של חוסר וודאות, מגדל, כחברת הביטוח המובילה בתחום החסכון ארוך הטווח, משיכה להוביל את התחום וערה לצרכי מבוטחיה ולחששותיהם הגוברים.

״מתוך תחושת אחריות כלפי למעלה מ-2.3 מיליון מבוטחינו יצאנו בשורה של צעדים לטובת המבוטחים ובראשם שמירה על הרציפות הביטוחית בביטוח המנהלים ובכך למנוע פגיעה אפשרית בזכויות המבוטחים. אנו ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות ונמשיך להציע למבוטחינו כלים ושירותים שיאפשרו להם להתמודד עם המצב".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email