פלטפורמת דיגיטל חדשה תציע לסוכנים וללקוחות חוויית שירות משודרגת

האזור האישי החדש שמשיקה החברה כולל שורת פיצ'רים חדשים לשיפור החוויה השרותית-דיגיטלית של לקוחותיה, כמו כפתור ייעודי להצגת כיסויים מהפוליסה והצעות למוצרים משלימים ועוד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איילון חברה לביטוח השיקה לאחרונה ממשק אזור אישי חדשני לשדרוג השירות לסוכניה ולקוחותיה בדיגיטל. האזור האישי החדש מלווה את לקוחות איילון מיד לאחר רכישת הפוליסה באמצעות סוכן ומספק מידע ושירותים לאורך כל מסע הלקוח.

פלטפורמת הדיגיטל החדשה פותחה על ידי אגף מערכות מידע של איילון לאחר מחקר וניתוח מעמיק של צרכי הלקוחות, תוך מתן דגש מיוחד לפשטות תפעולית וידידותית למשתמש ושימוש בשפה איורית הכוללת אייקונים המנגישים ללקוחות את המידעים השונים. הפלטפורמה כולה מונגשת לאנשים עם מוגבלויות שונות.

אזור אישי דיגיטלי לשיפור השירות ללקוחות ולסוכנים. צילום: shutterstock

באיילון מציינים כי כחלק מחידוש הממשק, הקפידה החברה גם להטמיע שורה של פיצ'רים חדשים לשדרוג החוויה השרותית-דיגיטלית של לקוחותיה כגון כפתור ייעודי להצגת כיסויים מהפוליסה המייתר את הצורך להיכנס לפוליסה עצמה, תהליך הגשת תביעת בריאות כולל סילוק אוטומטי באופן דיגיטלי ומיידי, אפשרות לבקשת הצעות למוצרים משלימים המגיעה ישירות לסוכן ועוד.

טרנספורמציה דיגיטלית

אלינור לוינסון-גפני, מנהלת הדיגיטל והחדשנות באיילון מציינת כי "הפלטפורמה החדשנית שפיתחנו מאפשרת ללקוחות להבין טוב יותר את זכויותיהם, לתקשר איתנו בצורה קלה ומותאמת אישית ולבצע יותר פעולות, במקום אחד ובקלות". לוינסון-גפני הדגישה כי "במקביל לעליית הפלטפורמה לאוויר, אנו עובדים על גרסאות עתידיות שירחיבו את השירותים והפעולות עוד יותר".

רונן אהוביה, מנהל פיתוח טכנולוגיות דיגיטל וחדשנות מציין כי: "האזור האישי פותח במסגרת תהליכי עבודה אג'יליים שהטמענו בקבוצת פיתוח הדיגיטל, מה שאפשר עלייה לאוויר של תוצרים מהירים מאוד, תוך שמירה על גמישות וכל זאת מבלי לוותר על רמת האיכות והאבטחה הנוקשה, שהיא חלק מסטנדרט הפיתוח של הדיגיטל באיילון".

אסף דותן, מנכ"ל חברת הייעוץ BO-Business Online המלווה את איילון בטרנספורמציה הדיגיטלית ציין: "תכננו את האזור האישי החדש בחשיבה אדפטיבית ממוקדת לקוח. בכל שלב הלקוח יראה מסך שונה שמתאים את עצמו לצרכיו באותה נקודת הזמן, בהתאמה למוצרי הביטוח שלו ולפעולות הרלוונטיות לו באותו הרגע".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email