פרויקט מיוחד לשבועות: מה מביאים סוכני וסוכנות הביטוח ב"טנא שלהם" למבוטחים

סוכני ביטוח חברי הלשכה מספרים על ייחודיותו של מקצוע סוכן הביטוח, מה מבדל אותם מחברות הביטוח ואיך כל זה משפיע על ציבור המבוטחים
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

סו"ב עמנואל ישראלי:

אני מביא שלושה דברים, ואם הם לא מתקבלים על ידי המבוטח הוא לא יהיה לקוח שלי:

א. אצלי הלקוח הוא המוצר.
ב. השרות שלי שווה כסף.
ג. ביטוח זה העסק שלי, ולא תחביב.

בטנא שלי הוא יקבל:

א. אצלי, הוא החשוב ולא המוצר.
ב. את ההרגשה שהוא לא משלם לשווא.
ג. את הידיעה שהוא נמצא בידיים של מקצוען.

צילום: shutterstock

סו"ב מוטי בקר:

אני סוכן ביטוח מזה כ-20 שנה ודוגל במשולש הערכים – שירות, מקצועיות, ואמינות. ככזה אני מעניק לכל לקוח ולקוח שירות אישי, ישיר ואכפתי, תוך זמינות מרבית, עזרה תמידית וסיוע בכל  סוגיה ביטוחית.

אני מביא עמי מקצועיות רבה תוך כדי למידת תכנים מקצועיים והעברתם ללקוחות. הקפדה  על  עדכונים שוטפים בממשקי המדיות שביני לבין הלקוחות (ואטסאפ, עיתונים דיגיטליים במייל ועוד). שם דגש על אמינות ויושר כלפי הלקוחות מתוך השקפת עולם בסיסית שאין כמו האמת.

סו"ב ורד וייסלר-גנץ:

הטנא שלי מלא בכלים הפסיכולוגיים, הסוציולוגיים והמדעיים, בכל רזי הניהול של הסוכנות הגדולה שלי, לקוחותיי ובני משפחותיהם.

שלל מוצרי הביטוח מונגשים באופן מלא, ברור ומקצועי למשפחה ולמנהלי ועובדי כל בית עסק, ברמה גבוהה וברורה.

הגעתי לענף הביטוח לפני 17 שנים, כיועצת ארגונית וניהולית לכל מדרג העובדים והמנהלים, ויועצת אישית למשפחות.

עולם הביטוח נועד להעניק ביטחון כלכלי ואמון אישי ברמה הגבוהה ביותר. כמאמנת ומנחה אישית וקבוצות, אני עוטפת את המשפחה ובית העסק בכלים החמים, העדכניים, החזקים ביותר שכל אחד מאיתנו זקוק – ביטחון, אמון ונאמנות מוחלטת.

בניתי צוות נאמן בן 25 עובדים שזו דרך עבודתו ומתווה חייו. אני גאה להיות אישה, מנהלת, בעלת סוכנות ביטוח, להוות גב ומשענת חזקה מאוד לכל עובדיי, לקוחותיי, לכל מנהל, בעלי משפחה – בנאמנות מושלמת.

סו"ב מומי סלע

היום יותר מתמיד – אין תחליף לסוכן הביטוח האישי, המשפחתי. אנושי, זמין, מרגיע, מתעניין.

בימים המטורפים האלה הפכנו גם לסוג של פסיכולוג ועובד סוציאלי, לחבר ואף בן משפחה – הרבה מעבר לביטוח, ותכונות אלה לא קיימות בשום עיסוק אחר.

חומר הגלם שלנו זו החמלה, הדאגה, האנושיות.

סו"ב גיורא קרן:

הטנא שלי זה 42 שנות עיסוק בביטוח, רק בביטוח. נאמנות ודאגה כנה ואמיתית למבוטח ולבני משפחתו, ורק להם. ליווי בשמחות ולעיתים גם בימים קשים של מחלה או מוות חלילה.

תחושת גאווה כאשר לקוח מזמין עצמו לפגישה בארבע עיניים, מתייעץ בענייני כספים ולעיתים גם בעניינים אישיים.

בטנא שלי יש גם סיפור של לקוח שפנה כשדמעות בעיניו וסיפר סיפור עצוב על מחלתו ועל ילד לא בריא, בקשתו הייתה שאסכים להתמנות לאפוטרופוס אחרי לכתו. סירבתי, זה הרי לא עיסוקי וזו משימה שדורשת מסירות אין קץ שאין ממנה דרך חזרה. אבל מצאתי פתרון וכיוונתי אותו לכתובת המתאימה למצבו.

כל בת או בן של לקוח, הפונים ומבקשים להיות לקוחות משרדנו, ובעיקר פניה אחת של לקוח שמבקש למנות אותי כשומר ואחראי על בנו, נותן המון כוח לעוד 42 שנים, לפחות.

חג שבועות שמח לכל עם ישראל ובעיקר לחיילינו.

סו"ב שוש סלהוב

בנוסף להיותי סוכנת ביטוח אלמנטרי וחיים, לפני כעשר שנים למדתי והעשרתי את הידע המקצועי שלי בתחום האימון והייעוץ העסקי וכלכלת המשפחה.

תיק הביטוח שלי מורכב בעיקרו מלקוחות מהמגזר הפרטי – עצמאיים ומשפחות. אני מכירה את כולם. רבים מלקוחותיי משתפים אותי בדילמות עסקיות או משפחתיות, ואני, בהקשבה מלאה ובמיומנות, מזהה את הקושי, מקור הדילמה, משקפת את ההיסתכלות האחרת שלי, ממקדת ומאירה, נותנת טיפים מיידים, כלים טכניים, אימוניים ועוד למען שיפור התנהלותם ותוצאות שלהם.

כשאני רואה את הניצוץ בעיניים או שומעת ההתרגשות והכרת תודה, אני מודה על הזכות שהייתי בעלת ערך מוסף משמעותי, בנוסף להיותי סוכנת הביטוח שלהם.

סו"ב מיקי חכם

ראשית אציין שהמבוטח הינו יישות שיש לייחס לה כבוד וערך, טיפול ויחס בגובה העיניים. כל מבוטח והשפה שלו – האחד דורש פירוט ואינפורמציה והאחר שורה תחתונה. בכל מקרה, המבוטח אוהב יושר והגינות ולא התפתלויות מילוליות, וזה מה שהוא מקבל אצלי.

לעיתים ההגינות שלנו גורמת למבוטח להיות השגריר שלנו. קורה שאמרתי למבוטח אל תעשה ביטוח כי זה מיותר לך, ולאחר לא ויתרתי על כיסוי גם אם אפסיד אותו (אך הוא הקשיב, האמין ועשה).

הנחרצות שלנו להתאים ביטוח כחליפה ובהתאם לצורך היא העיקר, וזה מה שמחזיק מבוטח נאמן לך. מעולם לא האמנתי בלמכור ביטוח אלא בהתאמת רשת ביטחון כספית ורגועה לבית המבוטח.

אני מודה לאל כל יום שהביטוח הנרכש מוכיח עצמו בעת הצורך. וגאה לשמוע מפי המבוטחים דברי שבח ותודה.

עבורי הביטוח הינו שליחות. מבוטח הוא אדם הראוי לכבוד וכך הוא משיב לי. המחיצה העסקית מיד יורדת והיחס האישי גורם למבוטח להיפתח ולחוש בטוח במחיצתי לצד קפה, עוגיות ואוירה משפחתית.

המוטו שלי "תן שרות שהיית רוצה בעצמך לקבל" ואז המבוטח נאמן לך לאורך הדרך וירתום את משפחתו וחבריו להוכיח שביעות רצונו ממך.

הוותק של כמעט 38 שנה מלמד שהאגו מטרפד והאנושיות מעצימה ומטפחת ולכן כל מבוטח אצלי הוא בן בית.

סו"ב איילת דן

הטנא שלי מכיל פתרונות ביטוחיים שמתאימים ללקוח; אני מציעה כיסויים ביטוחיים לפי הצורך שלו. אני מקפידה לעבוד עם כמה שיותר חברות ביטוח על מנת שהסל יהיה מגוון ורחב, ואני מקפידה ללמוד ולהתקדם כך שהסל יהיה טרי.

התרומה שלי היא שברגע האמת הכסף יעבור מחברות הביטוח ללקוח.

סו"ב גיא לוי-עזר

את הטנא שלי ממלאים שני עקרונות – אכפתיות וצדק; אני פועל עבור הלקוחות שלי בדיוק כפי שהייתי פועל עבור עצמי.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email