כלל ביטוח ופיננסים מציעה פתרון חדש ומתקדם לעסקים לצורך התמודדות עם אירועי סייבר שונים, כגון: מתקפות האקרים, פריצות למאגרי מידע, העתקת מידע רגיש, שימוש לרעה בפרטי לקוחות ועובדים ודרישות כופר – אירועים אשר הפכו למציאות יומיומית בעולם ובישראל.
החברה תעניק במסגרת פוליסה ייעודית מענה על ידי מומחים מקצועיים בתחום הסייבר ובתחום המשפטי באמצעות מוקד טלפוני אשר יהיה פעיל 24/7. המומחים בתחום הסייבר ינהלו את האירוע בכל שלביו, ויספקו פתרונות מקצועיים בזמן אמת עד תום אירוע הסייבר.

עיקרי הכיסויים בפוליסה: ביטוח סיכוני סייבר לבית העסק עצמו – סחיטת סייבר ותשלום כופר; נזק למסד הנתונים והוצאות חקירה לבירור מקור הפירצה; הגנה על מוניטין; אובדן תוצאתי; תשלום פיצויים כספיים ו/או קנסות כספיים עקב אי עמידה בתקן PCI DSS; ותשלום הוצאות עבור הודעות ללקוחות; ביטוח אחריות כלפי צד שלישי בגין כשל באבטחת מידע והגנה על פרטיות; פירצת אבטחה במערכות המחשב של המבוטחים והפצת תוכן פוגעני; גניבת תוכנה; גניבת סימן מסחרי ועוד.
לפרטיים ולעסקים
ביטוח הסייבר לבתי עסק ומשרדים מצטרף לביטוח הסייבר הייחודי למשפחה של החברה.
שלומי תמן, משנה למנכ"ל, מנהל מערך העסקים בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנו רואים חשיבות גדולה בפיתוח מוצרים חדשניים עבור הסוכנים ומבוטחיהם, כדי להתאים פתרונות איכותיים לסכנות הסייבר ההולכות ומתגברות בעידן הנוכחי".

עלית כספי, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת ביטוח כללי בכלל ביטוח ופיננסים ציינה: "פוליסת הסייבר החדשה לבתי עסק ומשרדים של כלל ביטוח ופיננסים, מכסה גם את הנזקים הפיננסים הישירים שנגרמו כתוצאה מנזקי אירוע הסייבר, וכן את הנזקים שנגרמו לצד שלישי. מדובר בבשורה משמעותית עבור בתי העסק והמשרדים, בעידן הדיגיטלי המתפתח, בו שימוש לרעה בנתוני לקוחות ועובדים ודרישות כופר הפכו למציאות יומיומית בעולם ובישראל".