קמפיין הפרסום של כלל ביטוח זכה בפרס

הקמפיין, בכיכובו של החתול שמיל, זכה בפרס ההשקה המנצחת לשנת 2019 מטעם איגוד השיווק הישראלי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בשבוע שעבר התבשרה כלל ביטוח ופיננסים על ידי איגוד השיווק הישראלי כי קמפיין הפרסום של החברה, בכיכובו של החתול שמיל, זכה בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השני של 2019, כחלק מהתפיסה החדשה של החברה ביחסי צרכן – מבטח.

גלי שבד, סמנכ"לית בכירה ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים מסרה: "בחודש מאי האחרון הכרזנו על השקת שפה תקשורתית חדשה למותג, אותו נבחר להוביל החתול שמיל. השפה התקשורתית החדשה שהשקנו שיקפה את פניה החדשים של כלל ביטוח ופיננסים כחברה דינמית וחדשנית, עם מוניטין של מוסד פיננסי ותיק ומוביל. כעת, כחצי שנה לאחר עליית הקמפיין הראשון, אנו קוטפים את פירות ההצלחה, לאחר שאיגוד השיווק הישראלי בחר בקמפיין של כלל ביטוח כהשקה המנצחת לרבעון השני של 2019 . מהלך פרסומי זה מבדל את כלל ביטוח ופיננסים בענף, ומבסס את תדמיתה כחברה פורצת דרך. אנו ממשיכים להיערך להשקות חדשניות בעולמות השירות והמוצרים, המעניקים ערך אמיתי ללקוחותינו".

גלי שבד. צילום: סיון פרג'

מנימוקי שופטי ועדת החדשנות לבחירה בקמפיין כהשקה המנצחת עלה כי כלל ביטוח ופיננסים שינתה את חוקי המשחק בכך שהצליחה להגדיר לציבור מחדש מהו היחס שראוי שיקבלו מחברת הביטוח, ומהי חברת ביטוח שפועלת עבור לקוחותיה, זאת לאחר שהישראלים כבר התרגלו ליחסים מרוחקים ומנוכרים עימן. בהקשר זה התייחסה הוועדה לשני השירותים המוצלחים שהשקנו – כלל VAR וכלל Express המדגישים את היותה חברה הפועלת עבור מבוטחיה בדיוק ברגע בו הם הכי זקוקים לחברת הביטוח שלהם – בין אם מעורבים בתאונה וזקוקים לסיוע רפואי ושירותי חילוץ, או בין אם נמצאים בחו"ל ונזקקים לטיפול רפואי או מענה לאיחור בכבודה.

הביקוש הגבוה לשירותים אלו, מעיד על כך שהציבור היה צמא למוצרים כאלו. עוד ציינה הוועדה, כי אם עד היום חברות הביטוח והצרכנים היו נפגשים בשתי נקודות קונקרטיות של טפסים ובירוקרטיה, הרי שכלל ביטוח ופיננסים יצרה נקודת מפגש חדשה, המהווה סטנדרט חדש בעולם הביטוח ועשתה שימוש מתקדם בטכנולוגיה המשרתת את הלקוחות ברגע האמת, בכל זמן ובכל מקום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email