הלשכה יצאה השבוע בקמפיין פרסום חדש להנגשת סוכן הביטוח לציבור. מטרת הקמפיין היא חיזוק תפישת הערך של סוכן הביטוח, והצגת יתרונותיו כדמות מקצועית – אך גם אנושית. הקמפיין מלווה בסיסמה ”ברגע האמת – סוכן ביטוח“, ומבהיר כי רק סוכן ביטוח מיומן ומקצועי ידאג להבטיח את האינטרסים של ציבור המבוטחים, לכך אין תחליף אצל המתחרים הישירים. משרד הפרסום שנבחר לקמפיין הוא ליאו ברנט, ולשכת סוכני הביטוח תשקיע בו 400 אלף שקל.
הקמפיין החדש שכולל סרטון אנימציה הומוריסטי הופק בידי שרוטונים, חברת אנימציה לסרטונים קצרים. הסרטון מגייס את המומחה הגדול ביותר למצבי משבר מורכבים, הסוכן המתוחכם והטוב ביותר ג‘יימס בונד 007. הקמפיין מראה כי גם בונד יודע שברגע האמת יש רק אדם מקצועי ומנוסה אחד, שכבר ראה הכול ויודע לתת את המענה הנכון לכל מצב – סוכן הביטוח. הקמפיין יתמקד בזירה הדיגיטלית, ויתפרס על פני המדיה החברתית ואתרי האינטרנט.
בקמפיין מסביר בונד מה נדרש מסוכן ביטוח כדי להעניק לציבור המבוטחים את השירות הטוב ביותר. בכך, יוצר הקמפיין האנשה לתפקיד סוכן הביטוח ומבדיל אותו ממסלולי הישיר בחברות הביטוח. כמו כן הוא נותן מענה למתקפה חסרת הרסן של חברות הביטוח הישירות בתדמית הסוכנים בשנים האחרונות.
הסרטון חושף בפני צופי הסרטון מיהם סוכני הביטוח שפועלים בקרבת מקום מגוריהם. כך, מנגיש הקמפיין את הסוכנים לציבור הרחב, ומאפשר לסוכני הביטוח הזדמנות לגייס לקוחות חדשים.
לדברי נשיא הלשכה אריה אברמוביץ, ”הקמפיין הפרסומי החדש ממחיש את עוצמתו של סוכן הביטוח. לפעמים צריך להסתכל על המציאות באופן הומוריסטי, הפעם החלטנו להציג את יתרונותיו הבולטים של סוכן הביטוח על פני אלטרנטיבות אחרות בשוק. לקמפיין נוסף הפעם ערך מוסף משמעותי והוא הנגשת הסוכן לציבור המבוטחים בלחיצת כפתור”.