איילון משיקה את מבצר איילון +: תוכנית ביטוח חדשנית לבונה ולמשפץ הפרטי

איילון חברה לביטוח משיקה תוכנית ביטוח חדשנית לבונה ולמשפץ הפרטי: מבצר איילון +. מדובר בתוכנית מודולרית ומורחבת לבנייה או לשיפוץ של בתים פרטיים צמודי קרקע או לשיפוץ דירות בבנייני מגורים, על בסיס תוכנית מבצר איילון, וכוללת מעתה גם מענה מקצועי מיוחד למשרדים, לחנויות ולבתי עסק.

בין החידושים בתוכנית: כיסוי בגין עבודות שיפוץ גם עבור משרדים חנויות ובתי עסק לא יצרניים – עד מיליון שקל; הגדלת שווי פרויקט מקסימלי לבנייה ל-2.5 מיליון שקל; תקופת ביטוח מקסימלית של 24 חודשים; שודרגו הרחבות – ללא תוספת תשלום (בכפוף לתנאי התוכנית).

חבילות הכיסויים המוצעות במסגרת התוכנית כוללות ביטוח רכוש – חבילה הכוללת הרחבה לכיסוי רעידת אדמה, נזקי טבע, נזק עקיף מתכנון לקוי, פרעות ושביתות, מתקנים וציוד עזר, פינוי הריסות, שכר אדריכלים ומהנדסים, הוצאות לאחר נזק עקב דרישת רשויות ועוד. בנושא אחריות כלפי צד שלישי יינתן גבול אחריות למקרה וכן לתקופת הביטוח בסך 5 מיליון שקל. במסגרת התכנית יוענקו הרחבות נוספות ללא תוספת פרמיה: תביעות שיבוב של המוסד לביטוח לאומי; כיסוי רעד, החלשת/ הסרת תמיכות; ביטול חריג נזקי גוף משימוש בצ.מ.ה; ביטוח חבות מעבידים – גבולות אחריות למקרה ולתקופה בסך 20 מיליון שקל.

מכבי מציעה מתווה להקמת חברת ביטוח בשליטתה

קופת חולים מכבי שואפת להחזיר לניהולה את הביטוח הסיעודי של מיליון וחצי מבוטחיה. השבוע נחשף ב"כלכליסט" כי מנכ"ל הקופה, רן סער, שלח מכתב למפקחת על הביטוח במשרד האוצר, דורית סלינגר, שבו הציע מתווה להקמת חברת ביטוח בשליטת הקופה, שתנהל תיק ביטוח עם קרן בגודל של 2 מיליארד שקל של כספי חברי מכבי, המבוטחים כיום בביטוח סיעוד באמצעות חברת כלל ועוד 600 מיליון שקל בפרמיות הנגבות כל שנה.

סער ציין במכתב שמהלך כזה יאפשר לקופה להוריד את מחיר הפרמיה החודשית שמשלמים היום המבוטחים. על פי הערכות, מדובר בחיסכון של כ-40 עד 50 מיליון שקל בשנה. חיסכון זה יכול להביא להורדה של כמה שקלים בודדים בפרמיה החודשית, מתוך פרמיה של 5-123 שקל בחודש בהתאם לגיל במסלול הבסיסי, או לאשר הרבה יותר תביעות שכיום נדחות, שיעור שלפי נתוני הקופה עמד בשנה שעברה על כ-61%.

 

חדש בפורטל הסוכנים של הראל: ממשק המאפשר הגשת תביעות וטיפול בהן בתוך 72 שעות בלבד

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מציגה את היישום החדש בפורטל הסוכנים "המכלול שלי", המעניק לסוכנים אפשרות להגשת בקשות למימוש זכויות תביעות בריאות online, בדרך מקצועית ויעילה המבטיחה טיפול מיטבי בזמן הקצר ביותר – תוך 72 שעות בלבד.

כדי לפתוח תביעת מימוש זכויות סוכן הביטוח מזהה את המבוטח בתמונת לקוח ושולח לו לינק להמשך מילוי פרטים והעלאת מסמכים נדרשים. הממשק מאפשר גישה מהירה ושימוש מכל מחשב, מכשיר טאבלט, או טלפון סלולרי.

הפונקציה החדשה מתווספת למערכת סטטוס תביעות בביטוח בריאות וחו"ל שכבר קיימת ב"מכלול שלי" ומאפשרת לסוכנים לעקוב באופן שוטף אחר ההתפתחויות בסטטוס התביעות וקידום וזירוז הטיפול בהן. מהראל נמסר כי "הגשת בקשה לתביעות אונליין הינה שיפור נוסף המוענק באמצעות 'המכלול שלי' – פורטל הסוכנים המשודרג של הראל. עם מידע זמין ועדכני בכל עת ומכל מכשיר, הופך התהליך לקל, נגיש ואיכותי יותר, הן לסוכנים והן ללקוחותיהם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *