קצר, מקצועי וממוקד: עשרות סוכנות וסוכנים בהשתלמות זום של מחוז ב"ש והדרום

סו"ב בקשי: "לקחנו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והשארנו טעם של עוד. ההשתלמות ב'זום' מביאה נטו קבלת מידע - נאמץ אותה גם כשהקורונה תחלוף"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"היתרונות של ה'זום' באו היום לידי ביטוי במלוא העוצמה בהשתלמות המקצועית שקיימנו – היה קצר, ממוקד, מקצועי וממצה, והיא נתנה ערכים נוספים וכלים ליישום לעבודה היומיומית של סוכן הביטוח", אומר סו"ב יפת בקשי, יו"ר מחוז ב"ש והדרום, על ההשתלמות המקצועית שהתקיימה היום והועברה בדף הפייסבוק של מרכז ההכשרה למקצועות הביטוח של הלשכה. בהשתלמות צפו למעלה מ-50 סוכנים וסוכנות.

את המפגש המקוון פתח נשיא הלשכה סו"ב ליאור רוזנפלד, עם דברי ברכה לסוכנים. סו"ב בקשי נשא נאום מקצועי על אישור קיום ביטוח חדש, דווקא בתקופה זו, וציין את החשיבות של קריאת הנספחים, ליידע את הלקוח מה מכוסה ומה לא ולתעד את מה שאי אפשר לת : "אמרת ולא כתבת – לא אמרת", הדגיש.

סו"ב יפת בקשי | צילום: באדיבות הלשכה

עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום של לשכת עורכי הדין, בירך את המשתתפים. לדברי בקשי: "יש לנו שיתוף פעולה הדוק בין שתי הלשכות; יחד אנחנו מכפיל כוח לא קטן לטובת עורכי הדין וסוכני הביטוח בדרום".

עו"ד ג'ון גבע, יועץ משפטי לחברי לשכה דיבר על מעמדו של סוכן הביטוח, טעויות נפוצות וחשיבות ההגדרה. בקשי מציין כי "כרגיל, גבע העביר הרצאה כיפית בהומור האופייני לו, אבל מקצועית ומרתקת – הוא לעולם אינו משעמם"; שי זוהר, סמנכ"ל בכיר באורן מזרח, דיבר על אחריות מקצועית ואחריות מוצר; עו"ד ויועץ הביטוח ארז קדם, הרחיב בנושא עבודות קבלניות, על דגשים שצריך לשים לב אליהם, חריגים וחשיבות כל כיסוי.

"לקחנו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והשארנו טעם של עוד. ההשתלמות ב'זום' מביאה נטו קבלת מידע – נאמץ אותה גם כשהקורונה תחלוף", סיכם בקשי.

תמונה ראשית: Shutterstock

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email