רגולטור הביטוח הבריטי: עמלת הסוכן צריכה לשקף את ערך השירות למבוטח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

המסר של רגולטור הביטוח הבריטי FCA לאלפי סוכני הביטוח שהתכנסו בוועידה השנתית של BIBA היה כי ברוקרים וסוכני הביטוח אינם צרכים להמליץ על מוצר ביטוחי המבוסס על התמורה שיקבלו, אף כי תעריפים גבוהים יותר יהיו מוצדקים. הממונה על הצרכנים והתחרות ברשות הרגולציה, שלדון מילס, הזהיר שהעמלה של הסוכן צריכה לשקף את ערך השירות ללקוחות.

ועידה של ארגון הביטוח הבריטי BIBA התקיימה בשבוע שעבר במנצ'סטר והיוותה הזדמנות עבור אנשי הביטוח לחדש הכרויות וקשרים שנותקו בתקופת המגפה.

סוכני הביטוח אינם צריכים להמליץ על מוצר שמבוסס על התמורה שיקבלו. אילוסטרציה: shutterstock

הנציג הבכיר של הרגולטור FCA התמקד בתקנה על זכויות הצרכן שתיכנס לתוקף באפריל 2023. מטרתה לחזק את ההגנה על צרכני הסקטור הפיננסי ולהבטיח שהצרכנים יקבלו מוצרים ושירותים שעונים על צרכיהם וכספם.

עוד הוא הוסיף כי, בין היתר, מטרת התקנה למנוע פגיעה בצרכנים עם הכנסה נמוכה אם לא תהיה להם גישה לרכישת ביטוח שעונה על צרכיהם.


הרוסים סולקו מארגוני הביטוח הבינלאומיים

הפדרציה הגלובלית של ארגוני הביטוח GFIA הפסיקה את החברות של ארגון הביטוח הכללי הרוסי מארגון INSURANCE EUROPE. המהלך נעשה במסגרת הסנקציות שהטילו האירופיים על רוסיה בעקבות המלחמה עם אוקראינה.

מטרת הפדרציה הגלובלית של ארגוני הביטוח, המייצגת 89% מפרמיות הביטוח בעולם, לפעול לדילוג ושיתוף פעולה בין ארגוני הביטוח בעולם. הפדרציה גינתה את הפלישה של רוסיה לאוקראינה והחליטה כעת לנתק את הקשרים עם רוסיה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email