רוזנפלד: לא נהיה פאסיביים בהחלטות על נושא סוכן העתיד

במשדר הפנסיוני שמסיים את סדרת הכנסים הדיגיטליים אמר נשיא הלשכה: "מקווים שהכנס הפנסיוני השנתי יתקיים במרץ הקרוב באילת"; סו"ב פז אמר: "יעודנו כסוכני ביטוח – ליווי הלקוח ומשפחתו בהתמודדות עם אי הוודאות לעתידם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"נושא סוכן העתיד שלא יורד מסדר היום מאוד מטריד אותנו; אנחנו פועלים ובוחנים את ההיתכנות הכלכלית של צורות תגמול שונות להכנסתו של סוכן הביטוח בעתיד. לשכת סוכני הביטוח תהיה חלק ממעגל קבלת ההחלטות ולא נהיה פאסיביים בנושא זה".

כך הדגיש היום נשיא הלשכה סו"ב ליאור רוזנפלד בנאומו בפני משתתפי המשדר הפנסיוני המרכזי לשנת 2020. נשיא הלשכה התייחס בדבריו אלו למאמצי רשות שוק ההון והעומד בראשה ד"ר משה ברקת לייצר "מודל סוכן אובייקטיבי".

סו"ב ליאור רוזנפלד | צילום: באדיבות הלשכה

רוזנפלד סיפר כי בלשכה עוסקים בתכנית הרשות "פנסיה 2025", וציין כי "אנחנו בוחנים איך סוכני הביטוח יוכלו להתמודד עם החזון הדיגיטלי של תחום הפנסיה ואיך הציבור יוכל להרוויח מאותו חזון, כדי שבין היתר הכספים שמועברים מדי חודש בחשבונות הפנסיוניים יעברו בצורה חלקה וטובה יותר".

הוכחה לעוצמת הלשכה

רוזנפלד סיפר על הישג הלשכה אתמול בוועדת העבודה והרווחה בכנסת: "קיבלנו הוכחה לעוצמתה ולכוחה של לשכת סוכני הביטוח, כשיו"ר הוועדה קיבל את עמדת הלשכה ולא אישר את תקנות האוצר לאפשר לעצמאים למשוך שליש מהחיסכון הפנסיוני ללא מס; זו הצעה שגויה שהייתה פוגעת בציבור העצמאים ואפילו בצורה קשה", אמר נשיא הלשכה.

רוזנפלד סיכם את פעילות סוכני הביטוח במהלך תקופת הקורונה והדגיש כי הוא מקווה שלאור הגעת החיסונים והפיכת אילת לאי ירוק, יתקיים הכנס הפנסיוני השנתי בחודש מרץ באילת. סו"ב אייל פז, יו"ר הוועדה הפנסיונית בלשכה, התייחס בדברים שאמר במשדר לאתגר המורכב שהציבה מגפת הקורונה בפני הסוכנים והסוכנות: בתקופה זו היו לנו, סוכני וסוכנות הביטוח, אתגרים רבים. פעלנו לשירות ציבור המבוטחים במקצוענות, רגישות ובנחישות. ליווינו מעסיקים ומבוטחים בתקופת חל"ת, פיטורים, עצמאים ועסקים שנקלעו לקשיים כלכליים, התאמת תיק המבוטחים למצב החדש שנוצר, תביעות ועוד. כל זאת תוך שינוי מהיר בתהליכי העבודה והטמעת כלים דיגיטליים.

קריאת השכמה

"גם החברות נדרשו למצוא פתרונות יצירתיים במהירות שיא מול מציאות המחייבת ריחוק פיזי. עובדים רבים נכנסו לבידוד וצוותי עבודה נדרשו לעבודה בקפסולות", אמר סו"ב פז והדגיש: "למרות כל הקשיים, הסתגלנו במהירות למציאות החדשה וקיבלנו קריאת השכמה לייעוד האמיתי שלקחנו על עצמנו כסוכני ביטוח – ליווי הלקוח ומשפחתו בהתמודדות עם אי הוודאות לעתידם. כל זאת, לא מתוך פחד אלא מתוך הבנה וידע מעמיק בנוגע למכשולים העלולים לסכן את היציבות והעתיד הכלכלי של הלקוח ולסייע לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון. דרך זו שותפים גם חברות הביטוח ובתי ההשקעות בהם אנו ולקוחותינו שמנו את מבטחינו".

סו"ב פז במשדר המרכזי | צילום: באדיבות הלשכה

סו"ב פז סיים דבריו בתודה לחברי הוועדה הפנסיונית ובראשם סו"ב מיכל שילה, סגניתו, שסייעו להצלחת המשדר, כמו גם "לעובדי הלשכה הנפלאים, ובראשם שי שמש, סמנכ"ל השיווק, על המאמץ מאחורי הקלעים".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email