פמי פרימיום השלימה בימים אלה רפורמה מבנית עם הקמת חברת BLUE, המאחדת בתוכה את תחומי פעילותה של הקבוצה בניהול תביעות נזקי מים ובשירותי דרך וגרירה בענף הביטוח.
מנכ"ל BLUE הוא אייל גורן, סוכן ביטוח ותיק, שהצטרף בשנת 2004 לקבוצת דוידוף וב-2006 הקים את סוכנות "דוידוף ניהול הסדרים פנסיוניים". ב-2016 נמכרה הסוכנות לבית ההשקעות "פסגות" וגורן החליט לפרוש מפעילותו כסוכן ביטוח, מתוך מטרה להתמקד בעולם השירותים לסוכני הביטוח. ביולי 2017, על רקע החלת הרגולציה החדשה בתחום המים, הוא הצטרף לנהל את פעילות תביעות נזקי המים של פמי פרימיום. כעת, כאמור, מתאחדות פעילות נזקי המים ופעילות שירותי הדרך והגרירה של הקבוצה, תחת חברה ייעודית לשני התחומים – BLUE.

גורן מסביר כי "הקמת BLUE נועדה ליצור מיקוד עסקי, המאופיין בקו מנחה אחד: מעבר מעולם שירותים ישן לעולם חדש ומתקדם. במהלך השקענו מחשבה ומשאבים רבים, כדי להבטיח חוויית שירות, המזוהה עם ערכי המקצועיות, האמינות, הזמינות והשקיפות. ביישום תנאים אלו, המבוטח נהנה ממלוא זכויותיו הביטוחיות ומשירות מצוין, בעוד שהסוכן חוסך משאבי זמן ותפעול רבים, שאותם הוא יכול להפנות להגדלת המכירות".
לדבריו, "בעולם החדש של BLUE, הסוכן נהנה מדסק סוכנים ייעודי לפניותיו יחד עם מערכת דיגיטלית חכמה, שמאפשרת לו בלחיצת כפתור להגיע לכל תיק הלקוח בנזקי צנרת מים; הוא יכול לקבל בשניות דרך המערכת מגוון עצום של נתונים ביחס ללקוח. למשל, היסטוריית התביעות שלו, מצב התביעה העכשווית, תיאום מועד השירות שנקבע לו, פרטים ותמונת בעל המקצוע שיגיע אליו הביתה, שם הנציג שתיאם את הביקור, מה דיווח בעל המקצוע מהאירוע הביטוחי, מסמכי סיכום האירוע וסטאטוס המשך טיפול בנזקים נוספים במידה ויש כאלה".
ב-BLUE מעריכים, כי 8%-10% מכלל הדירות המבוטחות בישראל מתמודדות עם לפחות נזק מים אחד בשנה. "בחשבון פשוט וככול שיש בישראל סביב 2 מיליון דירות מבוטחות, מספר התביעות רק בגין נזקי צנרת ומים עומד על 180,000-200,000 שקל בשנה אחת בלבד. היקפים עצומים אלה מצביעים על מגמה ברורה: בשוק תחרותי ותובעני, שבו האתגר הצרכני הראשון במעלה הוא השירות, קיים הצורך להתחבר לעולם שירותים איכותי ומתקדם", מדגישים בחברה.
לדבריו, את המהפכה השירותית והטכנולוגית בניהול תביעות נזקי מים, מובילה BLUE גם בתחום שירותי הדרך והגרירה, לייעול הטיפול בשני אירועי ביטוח שכיחים: תאונות או תקלות רכב. החברה מעמידה כיום את שירותיה בפריסה ארצית, באמצעות גררים וניידות שירות המגיעים לכתובת המבוטח עם פתיחת קריאה.
במקביל, מקדמת BLUE מערכת דיגיטלית חדשנית, ייעודית לשירותי דרך וגרירה, שאותה היא צפויה להשיק בחודשים הקרובים. המערכת תוסיף ותחזק את מוטת השירות שלה לסוכנים ולמבוטחים, כחלק מהרחבת סל השירותים הטכנולוגיים של החברה.
צילום קאבר: Shutterstock