רשות שוק ההון השיקה "קו חם" לתלונות עמיתים ומבוטחים באמצעות טופס מקוון באתר

המטרה: הגנה על זכויות המבוטחים. את הפנייה יכולים להגיש אזרחים שמעוניינים בדיווח, מבוטחים ועובדים בחברות מפוקחות. הגשתה יכולה להיות אנונימית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון השיקה שירות "קו חם" באתר הרשות אשר תפקידו לתת למערך המודיעין והאכיפה את האפשרות להגביר את אכיפת הזכויות של עמיתים ומבוטחים ואת מיצוי הדין עם גורמים שמפרים את הוראות חוקי הרשות.

מהרשות נמסר, כי כל אדם יכול להשתמש בשירות הקו החם, בצורה אנונימית לחלוטין, באמצעות מילוי טופס מקוון וההסבר המלווה לו, בדרך פשוטה ונגישה.

קו ייעודי שיאפשר להגביר את אכיפת הזכויות של העמיתים. צילום: shutterstock

עוד נמסר, כי פנייה לקו החם למערך המודיעין והאכיפה מגבירה את אכיפת הזכויות של עמיתים ומבוטחים ואת מיצוי הדין עם גורמים שמפרים את הוראות חוקי הפיקוח. בין הגופים שנמצאים תחת פיקוח רשות שוק ההון: חברות ביטוח, סוכנויות, סוכנים, קרנות פנסיה והשתלמות, קופות גמל. בנוסף, נותני שירותים פיננסיים מוסדרים, למשל נותני אשראי חוץ בנקאי, שירותי תשלום והעברת כספים, חברות פינטק ונותני שירותים פיננסיים במטבעות וירטואליים.

מי יכול להגיש את הפנייה? אזרחים שמעוניינים בדיווח; מבוטחים; עובדים בחברות מפוקחות. הגשת הטופס יכולה להיות אנונימית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email