רשתות שיווק מנתחות הרגלי קניה כדי להוציא פוליסות ביטוח

כיצד הרגלי הקניה שלכם משקפים את הרגלי הנהיגה שלכם? רשתות המזון אוספות את המידע כדי להציע לכם פוליסת ביטוח מותאמת אישית

האם אי פעם סברתם שהרגלי הקניה שלכם נותנים מידע על הנהיגה שלכם? שתי רשתות הסופרמרקטים הגדולות בבריטניה מנצלות את המידע על הרגלי הקניה כדי להציע פוליסות ביטוח לקונים.

רשתות הסופרמרקטים הגדולות טסקו וסנסברי מציעות מוצרי ביטוח במסגרת המכירה של מוצרים פיננסיים. בין היתר, הרשתות משווקות פוליסות ביטוח רכב שגובה הפרמיות מבוסס על הרגלי הקניה של המבוטחים, במקום מתן הנחיות לפרמיות ביטוח הרכב על בסיס נאמנות לחברת הביטוח.

מנצלים את המידע על הרגלי הקניה כדי להציע פוליסות ביטוח

מנהל הפעילות הפיננסית של סנסברי, פיטר גריפית', מסר, שיש לרשת 1.8 מיליון קונים בעלי כרטיס הרשת שיכולים לרכוש מוצרי ביטוח בפרמיות מוזלות כביטוחי רכוש וביטוח רכב, כאשר גובה הפרמיות מבוסס על הרגלי הקניה שבמאגר המידע של הרשת. הוא ציין שמאגר המידע "משמש כדי לתת תעריפים טובים יותר בביטוחים". ואילו רשת טסקו, שיש לה כ־ 8 מיליון מחזיקי כרטיסי נאמנות לרשת, זוכים להנחות עד 25% בביטוחי רכב ורכוש. הרשת משתמשת במידע על הרגלי הקניה כדי להציע מוצרי ביטוח בהנחות מתאימות.

כנגד, מבטחי רכב בלונדון מציעים הנחות בביטוחי רכב לנהגים על פי רקורד הנהיגה הזהירה. זאת על סמך מידע, שמכשור שהותקן במכונית משדר למחשבי חברת הביטוח המבטחת את המכונית.