שבוע ראשון לקמפיין "דבר עם הסוכן שלי"

מ"מ נשיא הלשכה: "תגובות מאוד טובות וחיוביות; הקמפיין ממתג את סוכני הביטוח כאנשי מקצוע"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

"הקמפיין החדש ממוקד, נקודתי עוצמתי וברור, הפריסה הארצית שלו היא מהלך מבורך מאוד. הקמפיין ממתג את סוכני וסוכנות הביטוח כאנשי מקצוע ואנשי אמון ולא משאיר ספק מי הם אנשי המקצוע האמיתיים בעולם הביטוח; דרכם צריך לפעול, איתם צריך להתייעץ, והם אנשי האמון של המבוטח לכל אורך הדרך". כך אומר סו"ב ליאור הורנצ'יק, מ"מ נשיא לשכת סוכני ביטוח, לאחר שבוע ראשון שחלף מאז עליית קמפיין הלשכה "דבר עם הסוכן שלי".

הקמפיין החדש | צילומים: באדיבות הלשכה

הקמפיין החדש של הלשכה, בכיכובו של דידי הררי, עלה בתחילת השבוע בשלטי חוצות, ברדיו ובמדיה החברתית. בקמפיין הושקעו כחצי מיליון שקל. לדברי הורנצ'יק, התגובות מהשטח על הקמפיין מאוד טובות וחיוביות; "מגיעות אלי המון מחמאות וברכות על מסע הפרסום החדש. מיתוג הוא מבורך. אני מודה לכל השותפים לקמפיין בהן חברות הביטוח, שאני בטוח שהן מבינות שאנחנו הזרוע השיווקית העיקרית שלהן".

סו"ב ויקמלן | צילום: איילת פינטו

את הקמפיין הוביל הפרסומאי אורי ביילין, בהנחיית הוועד המנהל, נשיא הלשכה ויועצת הנשיא לענייני רגולציה וכנסת – נאוה ויקלמן. נשיא הלשכה, סו"ב ליאור רוזנפלד, הוסיף כי ״מטרת הקמפיין החדש שלנו היא לבדל את השירות המקצועי והאיכותי הניתן על ידי סוכן לבין שירות ישיר של חברת ביטוח. המסר הקליט של 'דבר עם הסוכן שלי' משדר שקט נפשי של המבוטח שבקרות מקרה הביטוח יש לצידו אוטוריטה בתחום הביטוח שהוא יכול להישען עליה ולהעזר בה והיא תנהל עבורו את התביעה על הצד הטוב ביותר".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email