זמן תגובה שומרה – המהירה ביותר; הראל צריכה להשתפר

לשכת סוכני בוחנת את זמן התגובה של חברות הביטוח השונות עבור פניות של מבוטחים – והפעם: מוקדי שירות תביעות צד ג'

תביעת רכב רכוש הוא הליך שדורש תשומת לב ומעקב תמידי, מה שמביא לכך ששיחות למוקדי התביעות מתבצעות על בסיס יומיומי במשרדינו. חברות הביטוח מנגד מעמידות מוקדים – בחלקם השירות מהיר ומקצועי ובחלקם איטי ולא יעיל. הפעם החלטנו לבדוק כמה זמן לוקח למוקדי שירות "תביעות צד ג'" לענות לסוכנים ולמבוטחים.

הבדיקה נערכה ב־22/11/2018 בין השעות 10:00 ל־11:30. החישוב של זמן ההמתנה החל מרגע סיום הלחיצה על מקשי הניווט ותחילת זמן ההמתנה ועד למענה האנושי. חשוב לציין כי הבדיקה לא מתייחסת למקצועיות ולשירות אלא לזמני המענה בלבד. בביצוע הבדיקה השתתפו סוכני הוועדה האלמנטרית: סו"ב רועי חן, סו"ב אילן דבי, סו"ב שלומי גילה, סו"ב אבנר רפאל וסו"ב מאור כהן.

הערה: במדור הקודם בדקנו את מהירות המענה של חברות הביטוח למיילים. חשוב להגיד כי מחלק מהחברות עד היום לא התקבלה תשובה למייל. אולם, ראוי לציין לטובה את חברת ביטוח חקלאי, שפנו אלינו בעקבות הפרסום בבקשה לבדוק את הנושא אצלם, וזאת כדי ללמוד את המקרה ולהימנע מתקלה דומה בעתיד.

*תמונה ראשית: shutterstock