שחם מובילה בתשואות קרן הפנסיה של אלטשולר בחמש השנים האחרונות

היקף הנכסים המצטבר שלה מסתכם ביותר מ־13 מיליארד שקל והתשואה בחמש השנים האחרונות עומדת על 45.78%. 330 אלף הורים בחרו בה לניהול קופת חיסכון לכל ילד
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

קרן הפנסיה של אלטשולר שחם הציגה במהלך שנת 2016 את התשואה הטובה ביותר מבין כלל קרנות הפנסיה. תשואות קרן הפנסיה של אלטשולר שחם לחודש דצמבר עומדת על 1.07% ,כאשר התשואה המצטברת לשנת 2016 היא 6.58% .בחמש השנים האחרונות קרן הפנסיה של אלטשולר שחם עשתה 45.78% תשואה וסך הנכסים המנוהלים באלטשולר שחם השתלמות (במסלול כללי) עומד על למעלה מ-13 מיליארד שקל, עם תשואה מצטברת של 4.78% לשנת 2016, ו־43.68% בחמש השנים האחרונות. קופות הגמל בישראל קיבלו חיזוק משמעותי כאשר משרד האוצר השיק את מוצר הגמל החדש ברבעון האחרון של שנת 2016 – קופת גמל להשקעה. ככל הידוע עד כה, אלטשולר שחם גייסו בקופת גמל להשקעה כ־50 מכלל הגיוסים בשוק. בנוסף, על פי נתוני האוצר, אלטשולר שחם הייתה הבחירה המועדפת על 55% מההורים בישראל לניהול תכנית חיסכון לכל ילד מבין בתי ההשקעות. כ־330 אלף הורים בחרו בבית ההשקעות לנהל את קופת הגמל שלהם במסגרת חיסכון לכל ילד.

ניהול השקעות אקטיבי

"בשנה האחרונה משרד האוצר הציג מוצרי חיסכון מצוינים עבור הציבור הישראלי, שהעירו מחדש את שוק הגמל", אמר יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם גמל ופנסיה. "כקרן ההשתלמות הגדולה ביותר בישראל, קרן הפנסיה עם התשואות הטובות ביותר לאורך השנה וגיוסים של כ-50% מהסך הכללי בקופת גמל להשקעה, אנחנו בהחלט רואים כי ההתמדה משתלמת“.

גלעד אלטשולר

צירוף לקוח למוצר פיננסי

”אין ספק שקופת הגמל להשקעה מהווה משב מרענן בתחום הגמל והמוצרים הפיננסיים, אשר סבל בשנים האחרונות מאדישות ציבורית של החוסכים. לאורך השנים האחרונות, לשכת סוכני ביטוח התריעה על היעדר אלטרנטיבות לחיסכון הפנסיוני של הציבור“, אמר יוסי ורסנו, יו"ר תת הוועדה לפיננסים בלשכה. "עצם היכולת של החוסך לשלב בין חיסכון נזיל לכל מטרה, תוך אפשרות לשימוש בכספים כנדבך פנסיוני לגיל הפרישה, ובגמישות של מסלולי השקעה עם יכולת לניוד בין הגופים המנהלים, מהווה בשורה מרעננת לשוק הפיננסי. באשר לתכניות החיסכון לילדים מקצבאות המ.ל.ל , הרי שמדובר בפעולות אוטומטיות של הציבור וללא הליך התאמת המוצר הפנסיוני באמצעות סוכן הביטוח. מכאן שהגופים שהשכילו לשווק ולמתג את המוצר שלהם בצורה היעילה ביותר, 'זכו' להיענות ציבורית גבוהה יותר“, אמר ורסנו והוסיף כי ”כלשכה, אנו שואפים כי כל צירוף לקוח למוצר פיננסי יעשה רק לאחר אבחון מקצועי של סוכן הביטוח, תוך שהגופים המנהלים ישכילו להעמיד גם לרשות סוכני הביטוח כלים דיגיטליים ”ידידותיים“, לצירוף עמיתים שעברו הליך התאמת מוצר פנסיוני מקצועי וכפי שנדרש על פי הרגולציה“.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email