שימו לב, שימו ”לד“

כלים שיווקיים לפרסום משרד הסוכן בעלות נמוכה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אין סוכן ביטוח שלא מכיר את ההתלבטות התמידית של ”כמות המשאבים הכספיים ואחרים שיש להשקיע, כדי לפרסם את העסק“.

סוכני הביטוח נעים על הסקאלה שבין לגדול ולהתפתח בהשקעה מינימלית על פי השיטה המסורתית והמוכחת – ”מפה לאוזן“, ועד אלו שמשקיעים עשרות אלפי שקלים בשנה על פרסום בשילוט, במדיות השונות ובמוצרי פרסום שונים.

נכון ששיווק חיצוני הוא דבר נחוץ, המשמש כ“חמצן“ לעסק שבו מטבע הדברים יש נשירה טבעית של לקוחות קיימים. כמו כן, נראות כלפי חוץ הינה דבר חשוב בשוק תחרותי, והנגזרת שלה היא הצטרפות לקוחות חדשים לעסק. אך קיימות כמה שיטות מוצלחות וזמינות לא פחות לפרסום למבוטחים הקיימים שלנו, שנמצאות ”על הדרך“.

מענה קולי: כאשר מבוטח נמצא בזמן המתנה על הקו, מדוע שלא ישמע פרסום שלנו, כמו למשל סקירת סוגי הביטוח שבהם אנו עוסקים. הרי הוא ממילא נמצא בהמתנה, ולמספר השניות שבהן הוא נמצא במצב שבוי, כדאי לטפטף לו בעדינות מסרים שיווקיים שלנו.

הדבר נכון גם להמתנה במשרד: בעבר היה נהוג להשאיר בפינת ההמתנה חומר פרסומי, אך מה יותר קל מתליית מסך ”לד“ מול פינת ההמתנה במשרד ולשגר למבוטח מסרים שיווקיים, סרט תדמית, או מבצעים, בזמן שהוא ממתין לשירות ויושב מול המסך?

דיוור: שלחתם למבוטח צ‘ק, פוליסה, אישור היעדר תביעות? למה שלא תכניסו למעטפה, שכבר מבוילת ומשולמת, פרוספקט פרסומי? מדוע לא להדפיס על גבי המעטפה במה עוסק המשרד שלנו?

עלות הביצוע של הכלים השיווקיים האלו נמוכה, אך תועלתם רבה.

שימו לב, שימו ”לד“

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email