החל מהתאריך 08.08.2018 תבוטל האפשרות לקבלת סיסמה ראשונית לאתר המסלקה הפנסיונית באמצעות דואר רשום. כך נמסר מהמסלקה הפנסיונית.
לפני כשנה נכנסה האפשרות לאסוף את הסיסמה הראשונית בכל אחד מסניפי דואר ישראל, תוך הזדהות בפני פקיד הדואר בסניף. במסלקה אומרים שרבים מהסוכנים והמשתמשים האחרים הביעו בפניהם את חוסר הנוחות בקבלת סיסמה בדואר רשום, כמו גם על חוסר היכולת לקבל סיסמה ולהגיש בקשת מידע על אזרח זר או על קטין.

הפתרון שיזמה המסלקה, והוא כבר מיושם, הוא שכל לקוח אשר יהיה מעוניין בכך יוכל לקבל את הסיסמה בכל אחד מסניפי דואר ישראל, ללא צורך בשליחה בדואר רשום.
איך זה יתבצע? הלקוח יזמין את הסיסמה בפורטל המסלקה ויבחר באפשרות "איסוף בכל סניף של דואר ישראל לפי בחירתי" או באפשרות "אני הורה המבקש לאסוף את הסיסמה עם ייפוי הכוח עבור ילדיי".
החל מ־48 שעות לאחר מכן ולמשך 60 יום, יוכל החוסך לגשת לכל אחד מסניפי הדואר ולקבל את הסיסמה, תוך הזדהות בפני פקיד הדואר על ידי: אזרח ישראלי – ת.ז או רישיון נהיגה; אזרח או עובד זר – דרכון זר; הורה בשמו של קטין – ת.ז של ההורה + ספח ת.ז בה מופיעים נתוני הקטין. פקיד הדואר יספק ללקוח מסמך מודפס עם הסיסמה של החוסך. השירות הניתן על ידי דואר ישראל כרוך בעלות של 10 שקל. המסלקה הפנסיונית תעניק לכם הנחה בסכום זהה בעת הגשת הבקשה לקבלת מידע. שירות קבלת קוד באופן מיידי באמצעות כרטיס אשראי נותר ללא שינוי.