שיפור השירות לסוכנים וללקוחות: איילון השקיעה עשרות מיליוני שקלים בכלים דיגיטליים חדשניים

יותר מ־350 סוכני חברת איילון, לקחו חלק בכנס החדשנות והדיגיטל שקיימה החברה במלון דניאל בהרצליה. זהו כנס ראשון מסוגו הממוקד בחדשנות ודיגיטציה, המתקיים במסגרת פעילותה המואצת של החברה לקידום ופיתוח תחום זה, במטרה להעניק לסוכני החברה כלים מעשיים ועדכונים על הנעשה בתחום בארץ ובעולם.

מנכ"ל איילון חברה לביטוח, אריק יוגב, אמר כי "גם הפעילות שלנו בתחום הדיגיטל מוטמעת דרך הפרספקטיבה של חברת סוכנים ונועדה להציף לכם ערך כלפי הלקוחות. השקענו עשרות מיליוני שקלים בהקמת התחום ופיתוחו, גייסנו כוח אדם ויועצים בקנה מידה עולמי וביניהם משה תמיר, לשעבר מנהל תחום החדשנות של ג'נרלי ואף הקמנו מחוז דיגיטלי שיחבר סוכנים מתקדמים בעולם הטכנולוגיה למערכות החברה תוך קיצור משמעותי של תהליכים.

"הכפלנו את היקף הפרמיות של ביטוחי הבריאות, וסיכום תוצאות החציון הראשון של 2018 כבר מעיד על שיפור ניכר בשירות של כל מחלקות החברה. אנחנו עדים לכך הן מתגובות הסוכנים – ולא פחות חשוב, מהמשובים שאנחנו מקבלים מהלקוחות".

אריק יוגב, מנכ"ל איילון ביטוח | צילום: אייל גזיאל

יעל יריב, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף ביטוח כללי־פרט של איילון, ציינה כי "תפיסת הדיגיטל של איילון מושתתת על כלים מקצועיים לסוכנים, שהינם חלק בלתי נפרד ממהפכת הדיגיטל של איילון. בניגוד לפעילויות הפוכות שאנו עדים אליהן כיום בענף, הפעילות הדיגיטלית של איילון לא מבטלת את תרומת הסוכן, תרומה שאנו כה מאמינים בה".

יעל פאר, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק ותקשורת של איילון, אמרה: "יזמנו את הכנס כדי להעניק לסוכני החברה ערוץ נוסף במסגרתו ייחשפו לנעשה בתחום האינשורטק בארץ ובעולם וכן ילמדו תכנים מעשיים אותם יוכלו ליישם בפעילותם היומיומית".

פרדריק בלסן, חוקר חדשנות, דיגיטל והתנהגות, סקר באוזני סוכני איילון מגמות של חדשנות, התנהגות צרכנים ושימוש במובייל ובדיגיטל בארץ ובעולם, בתחום הפרט, בשוק הצרכנות ובעולם העסקים.

אסף דותן, מייסד ומנכ"ל חברת הייעוץ BO Business Online – וענבר דותן, שותפה ויועצת בכירה בחברה, נתנו טיפים מעשיים לסוכן לחיזוק הקשר עם המבוטחים באמצעות הכלים הדיגיטליים.