שירות באמצעות ה־WhatsApp ללקוחות כלל ביטוח ופיננסים

החברה מדגישה כי היא הראשונה לתת שירות כזה בענף הביטוח. גלי שבד, סמנכ"לית בכירה: "שירות זה הוא רק סנונית ראשונה ובקרוב יתווספו אליו עוד יכולות חדשניות"
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

כלל ביטוח ופיננסים מעניקה שירות מלא בכל התחומים ללקוחותיה גם ב־WhatsApp. החברה מדגישה כי היא הראשונה לתת שירות כזה בענף הביטוח. עוד נמסר כי כלל ביטוח שהייתה מהחברות הראשונות בישראל להטמיע את טכנולוגיה של BumpYard, העוסקת בתשתית אחידה למדיה החברתית ולמערכות הארגוניות הטכנולוגיה של BumpYard תשמש את החברה גם בשירות זה ותאפשר חיבור למערכות ה־ CRM של החברה.

גלי שבד | צילום: סיון פרג'בנוסף, החברה תשלב בקרוב בשירות ה־WhatsApp בוט שיאפשר ללקוחות החברה לקבל שירות 24/7, מעבר לשעות הפעילות של המוקדים. המספר של ה־WhatsApp ללקוחות הוא 054-8600068.

גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "כלל ביטוח ממשיכה להוביל את החדשנות הטכנולוגית בענף הביטוח בישראל החברה עברה טרנספורמציה דיגיטלית מלאה במהלך השנים האחרונות וממשיכה להטמיע כלים מתקדמים בכל תחומי העשייה שלה. השירות החדש מאפשר למשתמשי ה־WhatsApp לקבל שירות בזירות בהם נמצאים וחשים בנוח. שירות זה הוא רק סנונית ראשונה ובקרוב יתווספו אליו עוד יכולות חדשניות, שיאפשרו בין היתר גם מענה 24/7 באמצעות בוט מתקדם".

ליאת שטראוס | צילום: סיון פרג'

ליאת שטראוס, סמנכ"לית בכירה, מנהלת מערך השירות והתפעול בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "כחברה הרואה בשירות ערך מרכזי, אנו פועלים כל העת למתן השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותינו ולסוכנינו, בכל הפלטפורמות. השירות החדשני יאפשר ללקוחות החברה לפנות אלינו ובקלות לקבל שירות מהיר, ללא צורך להתקשר למוקד".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email