שי סלומון מונה לסמנכ"ל מכירות ושיווק של הלמן־אלדובי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שי סלומון, 35, מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות ושיווק של בית ההשקעות הלמן־אלדובי. במסגרת תפקידו יהיה סלומון אחראי על מערך המכירות והשיווק של כלל בית ההשקעות ומוצריו השונים, במיקוד על מוצרי חסכון לטווח ארוך, לרבות ניהול ערוצי ההפצה ובכללם מעסיקים, סוכנים, בנקים, יועצים ומערך ההפצה הישירה של בית ההשקעות. כל אלו לצד הובלת מערך השיווק, הפרסום והדיגיטל של הלמן־אלדובי. זאת כחלק משינוי ארגוני וריכוז מערכי השיווק וההפצה תחת מוטת ניהול אחת.

סלומון החל את דרכו בבית ההשקעות הדס ארזים בשנת 2011 ומילא תפקידים שונים בתחום השיווק והמכירות. לאחר המיזוג עם הלמן־אלדובי שימש כמנהל מטה המכירות של בית ההשקעות המאוחד.

שי סולומון | צילום: עופר חג'יוב

 

משנת 2015 כיהן סלומון כסמנכ"ל השיווק והפרסום של חברת הגמל של בית ההשקעות. במסגרת זו הוביל את פעילות השיווק של החברה במהלך הזכייה בשני מכרזי הפנסיה של האוצר במסגרתם דורגה קרן הפנסיה של הלמן־אלדובי כקרן הצומחת ביותר מבין כלל קרנות הפנסיה בישראל וכחברה שגייסה, באופן אבסולוטי, את מספר העמיתים הגדול ביותר.

סלומון הוא זה שהוביל את הקמפיין הנרחב של בית ההשקעות תחת הכותרת "הפנסיה של כחלון", מהלך שזכה בתחרות ההשקה המנצחת של השנה. בנוסף, סלומון היה שותף בתכנון וייזום של מוצרים פיננסים חדשים, החדרתם לשוק והגדלת מכירות.

לסמנכ"ל המכירות החדש תואר שני עם התמחות במימון מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל ותואר ראשון בכלכלה וניהול.

רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות הלמן־אלדובי הגיב: "בית ההשקעות נמצא בצמיחה וגידול משמעותיים במגוון מגזרי הפעילות, אשר הובילו אותנו לביצוע שינוי ארגוני שיענה על הצרכים המשתנים של הבית. שי צמח בבית ההשקעות ב־9 השנים האחרונות ולקח חלק בשורה של מהלכים אסטרטגיים, שהביאו את בית ההשקעות לצמיחה מהירה הן בהיקף הנכסים והן במספר העמיתים. בכלל זה היה אחראי על מערך השיווק והפרסום של חברת הגמל ועל הפיכת קרן הפנסיה של החברה לקרן הפנסיה הצומחת ביותר בישראל. אין לי ספק כי במסגרת תפקידו החדש ימשיך שי להביא את יכולותיו וניסיונו להמשך צמיחתו ופיתוחו של בית ההשקעות".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email