שכר טרחה ללא רגשי אשמה

כיצד תגיעו למצב שבו גביית שכר טרחה מפסיקה להוות בעיה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גביית שכר טרחה ממבוטחים – זה מותר, זה חוקי ומומלץ על ידי לשכת סוכני הביטוח, ומכאן שסוכני הביטוח רשאים וראויים לגבות תשלום על שרות אישי ומקצועי. אם סוכני ביטוח יפנימו ויאמצו את התפישה כי על טיפול טוב ומקצועי מותר לדרוש כסף, גם המבוטח יזרום איתם.

סוכני הביטוח צריכים להבין כי המקצועיות והשירות הם מנגנון הביטחון האולטימטיבי עבור המבוטחים, ועל שירות זה מותר לגבות תשלום. ולמה אני מתכוונת? כשתזדקק לעו"ד, קודם כל תבדוק מי נחשב לטוב ביותר, מי יעשה עבורך את השירות הטוב ביותר. מרגע זה העלות תהיה משנית. לחלופין, רופא מומחה: אתה מוכן לשלם את התוספת הנדרשת כדי להיפגש אתו לפני קבלת החלטה כבדת משקל. בהמשך גם תרצה כי הרופא הטוב ביותר הוא זה שיטפל בך, וגם במקרה זה תהיה מוכן לשלם במיטב כספך.

לפיכך, תפקידו של סוכן הביטוח הוא להיות נציגו של המבוטח בזמן אמת, בשעת צרה. כשנהיה שם ברגעים הקריטיים, כבר לא נצטרך לספק הסברים. במערכת יחסים כזו, גביית שכר טרחה מפסיקה להוות בעיה. בואו נבחן את ההבדל בין "סוכן ביטוח אנושי" לבין "סוכן ביטוח וירטואלי": היתרון של סוכן אנושי הוא ביכולת ליצור קשר אישי ומקצועי ארוך טווח המושתת על אמון. עוצמתו של הקשר נובעת מהבנת הצרכים האמיתיים של המבוטחים והיכולת לתת להם פתרונות מדויקים ו"נקיים".

יחסים אישיים בין הספק ללקוח לאורך זמן הם התשובה וזכות הקיום של ביטוח אנושי מול ביטוח טכני. אז איך אנחנו יחד משנים את העולם? קצר מהיר ואלגנטי. עבודה אישית עם הסוכן על הגברת היכולת השיווקית, בידול ומיתוג. פיתוח צוות המשרד –תקשורת, גבולות גזרה והפיכתו ליחידה מובחרת. מקסום הפוטנציאל האנושי שבמערכת. שילוב טכנולוגיה חדשנית שמסייעת לחולל את השינוי, שמייצרת מכירות.

אסיים בטיפ ליישום מיידי: לקראת חג הפסח הבא עלינו לטובה, מהיום, כל עובד מתקשר כל יום ל-10 לקוחות משמעותיים כדי לברך אותם בחג שמח. באותה הזדמנות כדאי להתעניין בשלום המשפחה, להבין מה חדש, להביא מידע עסקי רלוונטי. לא מציעים שום דבר. לא מבצעים מכירה. רושמים וחוזרים לפי הצורך אחרי החג. זכרו, קשר חם עם הלקוח הוא המפתח להצלחה!

גילי ראובני הינה מאמנת עסקית בכירה בענף הביטוח ומומחית בהובלת שינויים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email