"לאחר שנים של נתק מגדל התחברה מחדש ללשכת סוכני ביטוח והלשכה התחברה למגדל. אבל לא רק ברמת הצהרות בלבד – מגדל הודיעה שבענף האלמנטרי היא עובדת עם סוכנים בלבד. אנחנו לא צריכים להקל ראש בכך. בימים טרופים אלה בהם אנחנו נחשפים חדשות לבקרים לחברות ביטוח חדשות, אפליקציות עוקפות סוכני ביטוח שנועדו לייתר את סוכני הביטוח, באה מגדל באמירה ברורה ואומרת שהיא עובדת רק עם סוכני ביטוח בישראל. היום הוכיחה מגדל שגם באפליקציה אפשר לשלב סוכן ביטוח, שהוא יהיה חלק מהמכירה, ללא פגיעה בעמלה".
כך אמר נשיא לשכת סוכני ביטוח סו"ב ליאור רוזנפלד בכנס השנתי של קבוצת מגדל לסוכניה; יותר מאלף סוכני ביטוח השתתפו בכנס שהתקיים ביום שני בראשון לציון. הכנס נערך במעמד שלמה אליהו בעל השליטה, דורון ספיר מנכ"ל החברה, פרופ' עודד שריג יו"ר הדירקטוריון וחברי הנהלת מגדל.

יו"ר מגדל אמר בכנס: "כל יום סוכן ביטוח מאבד לקוח. הוא נלחם על פרנסה ועל תקציב. הטכנולוגיה עושה את שלה. חשוב שאגיד מי זו מגדל. זו קבוצת הביטוח הכי ותיקה בשוק והכי גדולה בשוק והכי משמעותית בשוק. חברה בעלת תוכן ללקוחות והיסטוריה. אין לאף אחד מה שיש למגדל. אם התכנים של מגדל לא היו קיימים על אמת, לא הייתי פה. אני מאמין בתוכן הזה. אבל בעיית הבעיות היא אם התוכן הזה יהיה בלי סוכנים.
"מגדל חרטה על דגלה לפני שש שנים לבטל את השיווק הישיר. הופעתי באילת בכנסים של סוכנים ותקפתי את מנהלי החברות הגדולות 'למה אתם מתחרים בפרנסה של סוכן'. הרי בלי סוכן אין חברה ואין תוכן. פניתי לכמה סוכנים ואמרתי להם 'אני לא מבין אתכם. למה אתם עובדים עם מי שגונב לכם את הפרנסה?'. השוק היום ערוך למחוק ענף שלם, שקיים דורי דורות, מהמפה. יכול להיות שאני מגזים וזה לא יקרה. אבל שכל אחד ילך הביתה ויבדוק אם יש אופציה לשמור אמונה שהסוכן לעולם יהיה. אין ביטוח בין הסוכן לחברה, אבל חברה צמאת חיים חייבת לשמור ולעשות כל שביכולתה שהסוכן יישאר על המפה".
לא במקום הסוכן
מנכ"ל החברה, ספיר, הופיע לראשונה מאז כניסתו לתפקיד בפני הסוכנים, ואמר: "אני בטוח שמגדל היא חברת הביטוח המתקדמת בישראל, וחלק מהאחריות שלי ושלנו הוא לשמור אותה ככזאת. עלינו להשתמש נכון בנכסים שלנו, לרתום טכנולוגיות וכלים דיגיטליים כדי שבסופו של דבר נוכל להעניק ערך נוסף ומשמעותי ללקוחות שלנו. השימוש בטכנולוגיות לא מחליף את סוכן הביטוח, אלא מעשיר את הכלים העומדים לרשותו בבואו להעניק שירות הגון ומקצועי ללקוחותיו".
ליאור רביב, מנהל חטיבת הלקוחות סקר בכנס גם את עיקרי פעילותה הדיגיטלית של מגדל וציין כי בחודשים האחרונים השלימה החברה את המהפכה הדיגיטלית והיום לקוחותיה יכולים לבצע כמעט כל פעולה באפליקציה וללא סיוע נציג טלפוני.
"רק בחודש האחרון הוגשו לחברה מעל 10,000 תהליכים דיגיטליים", ציין רביב, "אלו היקפים עצומים שספק אם החברות הדיגיטליות החדשות שקמו לאחרונה יגיעו אליהם בקרוב. אלא שלנו יש לא רק כלים דיגיטליים אלא גם סוכני ביטוח מקצועיים שיודעים לתת ללקוח מענה מקצועי ולסייע ללקוח במיצוי זכויותיו".
במהלך הכנס חשפה החברה שורת מוצרים חדשה, ביניהם: ביטוח לאופניים חשמליים וביטוחים מפני מתקפות סייבר.
הפוליסה הייעודית לרוכבי אופניים חשמליים נועדה לכל אדם מעל 16 אשר רוכב באופניים חשמליים לצרכיו הפרטיים בהתאם לדין. פוליסת הביטוח כוללת כיסוי לנזק פיזי לאופניים (במקרה של תאונה), כיסוי לחבות הרוכב בגין נזקי גוף ורכוש לצד שלישי, וכן כיסוי לנזקי מוות או נכות של הרוכב ועלותה פחות מ־1000 שקלים בשנה. שיווק הפוליסה יחל לאחר אישור רשות שוק ההון.
מגדל משיקה גם מוצרי ביטוח להגנה מפני נזקי מתקפות סייבר. בחברה מסבירים כי בשנים האחרונות בתי מגורים ועסקים עושים שימוש נרחב יותר ויותר במוצרים דיגיטליים ובטכנולוגיות בהתנהלות הבית והעסק, ויחד עם זאת עולה הסיכון לנזקים בעקבות שיבוש שנגרם מחדירות בלתי מורשות לרשת המחשבים.
ביטוח סייבר לדירה מעניק כיסוי בגין סחיטת סייבר, שחזור מידע שנמחק ושובש, שיפוי בגין תמיכה מקצועית וטכנית לטיפול של המבוטח באירוע סייבר ובתוך כך מבטחת ציוד כגון מחשבים ניידים, סלולארי ויתר המוצרים ה"חכמים". הפוליסה נמצאת בתהליכי אישור והיא תשווק לאחר קבלת אישור הרשות.