שנת המיתוג של הסוכן הוכרזה בכנס מחוז תל אביב והמרכז

בכנס השתתפו כ־300 סוכנים, אשר שמעו הרצאות במגוון נושאים מבכירים בלשכה ובענף. סו"ב נגה עקל, יו"ר המחוז: "צריכים להתאחד בתקופה זו ולעמוד כגוש אחד מאחורי הלשכה"
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

כ־300 סוכנות וסוכנים השתתפו ביום העיון המקצועי של מחוז תל אביב והמרכז, שהתקיים בשבוע שעבר בגני התערוכה בתל אביב. הכנס נערך בהנחיית נטלי רותם, מגישת רדיו וטלוויזיה, ובשיתוף החברות: שומרה, קופל גרופ, בלנדר, אוטו גלס ורואטו. את הכנס פתחה סו"ב נגה עקל, יו"ר המחוז, שעודדה את הסוכנים בתקופה מורכבת זו בענף ואמרה: "אני גאה לפתוח כנס נוסף של מחוז תל אביב והמרכז. אני גאה להיות סוכנת ביטוח, אני גאה לעמוד פה מולכם ולומר שאנו שמים בצד את האגו, את המחלוקות הפנימיות ומתאחדים כולנו למען המטרה האחת והיחידה – לעבור את התקופה המאתגרת ביותר שחווה הענף בהצלחה מרובה".

עוד הוסיפה עקל: "זה לא סוד שאנו נמצאים בתקופה מאד מאתגרת ורבת פעלים, כיו"ר המחוז וכפעילה בלשכה אני מבטיחה להמשיך ולעמוד לרשות החברים לכל שאלה ואו בקשה. בהסתכלות זו קדימה אני מכריזה במחוז שלנו על שנה זו כשנת המיתוג. אני דואגת ואף אמשיך לדאוג ביחד עם יו"ר הסניפים לתת לכם מענה וכלים מקצועיים לעתיד, כלים שיתנו לכם למצוא את המיוחד שבכל אחת ואחד מכם להמשיך לפרוח ולשגשג. מלחמתם של חברות הביטוח באמצעות הישירים תעבור מן העולם אם רק נפעל נכון.

גיא לוי עזר ונגה עקל | צילום: שרי עקל

"לשכת סוכני ביטוח חזקה מתמיד אל מול היצרנים והפיקוח, אני סומכת ידי עליהם ובטוחה שכולנו צריכים להתאחד בתקופה זו ולעמוד כגוש אחד מאחוריהם. יש בידיהם את סוללת היועצים הבכירים ביותר, משפטית, מקצועית, אסטרטגית ופוליטית. אני רוצה להודות לראשי הסניפים מיכל, זהבה, גיא וחיים. אתם מודל להערכה והערצה על היותכם מנטורים למאות ואלפי סוכנות וסוכנים בישראל".

"להרחיב את פעילות הסוכנים"

עו"ד עדי בן אברהם, היועץ המשפטי של לשכת סוכני ביטוח, ערך הדרכה ממוקדת בנושא טופס בירור הצרכים למול הלקוח, לאור חוזר הצירוף לביטוח. במסגרת ההדרכה הסביר עו"ד בן אברהם באריכות על אופן ניסוח הטופס והחשיבות של בירור הצרכים של הלקוח בטרם עריכת פוליסות ביטוח. במקביל הדגיש עו"ד בן אברהם את חשיבות הבקרה ותיעוד תהליך בירור הצרכים על מנת לצמצם טענות בדבר אי הבנה של הלקוח.

אייל טולדנו, סמנכ"ל תחום פרט ב"שומרה", דיבר על היות שומרה "חברה של סוכנים בעידן דיגיטלי".

אסף נגל, מנכ"ל אנלוגי הדרכה מומחה בהתנהגות ארגונית, יועץ בכיר לחברות ישראליות ורב לאומיות, דיבר על איך הופכים "מסוכן ביטוח למנהל סוכנות".

מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ, הרצה בנושא "רפורמת כתבי השירות – הפער בין רגולציה לשטח" והתייחס למכתב שפרסם לאחרונה הממונה ד"ר משה ברקת, האוסר על הסוכנים למכור ביטוח שאינו משווק על ידי חברת ביטוח. "אנו רואים חשיבות רבה בפנייה של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ואף הזדמנות לדיון מעמיק ויסודי, שיחדד את הצורך להרחיב את פעילות סוכני הביטוח בשוק חופשי ותחרותי, מול גופים שמתעלמים ולא מיישמים את ההנחיות וחוזרי הרשות ופוגעים גם בתחרות הוגנת וגם במבוטחים", אמר. קופל המשיך וציין כי: "ברור לכולם כי לכאורה מי שעומד מאחורי כל המהלך הזה אלו חברות הביטוח שטבעי שירצו שימכרו את המוצרים דרכם".

חיים אורגל וזהבת פורת | צילום: שרי עקל

מתי אלפר, מנכ"ל "כלים שיווקיים", מומחה לניהול אסטרטגיה שיווקית וארגונית, הסביר על חשיבות המיתוג בהצלחת העסק.

סו"ב ישראל גרטי, יו"ר הוועדה האלמנטרית, נשא דברים תחת הכותרת "בחירות 2019 – בוחרים לגדול".

קובי יהודה, מנכ"ל חברת "האופטימום שבך", הרצאות במכירות וליווי לעסקים וחברות, דיבר על "איש המכירות שבך".

סו"ב דורון הורנפלד, מנכ"ל ובעלים "פרימיום סוכנות לביטוח" וסו"ב רון קשת, חבר הוועדה לביטוח פנסיוני הפתיעו בהרצאה שחלק ממנה היה קטע סטנד אפ ולאחר מכן הבהירו את האופן שבו הם רואים את נושא המיתוג של סוכני הביטוח בעולם החדש.

נשיא הלשכה, סו"ב ליאור רוזנפלד, עדכן את הנוכחים בפעילות הלשכה בתקופה המאתגרת האחרונה במסגרת "שיחה חופשית עם נשיא הלשכה".

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email