יו"ר סניף חיפה רוזנפלד: "תוצאות הסקר באילת מגבירות בנו את המוטיבציה"

בהרמת כוסית של הכשרה ביטוח התייחס יו״ר סניף חיפה בלשכה להצלחת החברה בסקר שביעות הרצון: ”כל הסוכנים טענו כי הם לא מרגישים שהכשרה עוקפת אותם"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מנכ"לית הכשרה ביטוח, אתי אלישקוב, השתתפה באירוע הרמת כוסית לצידם של כ־200 סוכני הכשרה ביטוח בצפון. המפגש התקיים באולמי "הינומה" בנשר, ובו בירך יו"ר סניף חיפה בלשכה, ליאור רוזנפלד, את החברה על תוצאות סקר שביעות הרצון של סוכני הביטוח מחברות הביטוח, שפורסם בכנס אילת האחרון.

רוזנפלד ואלישקוב. ביקש כי המגמה תימשך
רוזנפלד ואלישקוב. ביקש כי המגמה תימשך

על פי הסקר, מצאו סוכני הביטוח את הכשרה כחברה שפוגעת בהם הכי פחות במכירות ישירות. "למעשה כל הסוכנים ללא יוצא מן הכלל טענו כי הם לא מרגישים שהכשרה עוקפת אותם ופונה ללקוחותיהם באופן ישיר", אמר רוזנפלד. "כזכור, להכשרה היו חסרים קולות בודדים בסקר של סוכנים שעובדים עימה כדי להידגם בכל הקטגוריות הנוספות".

רוזנפלד ביקש מאלישקוב לקבל הבטחה, כי מגמה זאת תימשך. "תוצאות סקר אילת רק הגבירו בנו את המוטיבציה לעבוד רק עם סוכנים", אמרה אלישקוב בתגובה. "כל עוד אני בתפקיד זאת תהיה המגמה. אני מקווה שבשנה הבאה נידגם בסקר בכל הקטגוריות, וזה תלוי בסוכנים, כשאז גם נקבל תוצאות הרבה יותר טובות גם ברמת השירות לסוכנים"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email