״מתחילת המשבר – תשומת הלב שלנו מופנית לסוכנים״

מנכ״ל שירביט, צביקה ליבושור, מספר בראיון לביטוח ופיננסים על שורת ההקלות שביצעה החברה לטובת סוכניה והסיוע בהתמודדות עם המשבר
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

״מהרגע שהחל משבר הקורונה, שירביט הפנתה את תשומת הלב לסוכני הביטוח שלה ונקטה בצעדים רבים כדי לסייע להם בהתמודדות עם המשבר”, אומר צביקה ליבושור, מנכ"ל חברת הביטוח "שירביט", בתחילת השיחה עם "ביטוח ופיננסים".

ליבושור מזכיר כי שירביט הייתה מהראשונות להיענות לבקשת לשכת סוכני ביטוח להקדים את עמלות הסוכנים ששולמו באפריל, ואף שילמה אותם מוקדם יותר מכל חברות הביטוח האחרות: "שירביט הייתה היחידה שהקדימה את העמלות מה-10 ל-5 באפריל, כשרוב החברות האחרות הקדימו ל-7 באפריל; היה לנו חשוב לתת תזרים מזומנים לסוכנינו לקראת חג הפסח".

צביקה ליבושור מנכ״ל שירביט. צילום: באדיבות המצולם

בין ההקלות בהן נקטה החברה במהלך חודש אפריל, שנועדו להיטיב עם הסוכנים ולקוחותיהם:

  • הארכת תוקף פוליסות שתוקפן פג ב-31 במרץ, של רכב רכוש (מקיף וג') ופוליסות דירה, עד ל-30 באפריל רטרואקטיבית מה-1 באפריל. פוליסות שבגינן לא יתקבלו הוראות חידוש עד ה-30 באפריל, החידוש יבוטל מה-1 באפריל.
  • אישורי מיגון הוארך המועד ב-30 יום להצגת אישורי מיגון לרכב, למעט בעת דרישה למערכות איתור.
  • הנחה מובנית בגובה 5% בענף 211 ביטוח רכב ובענפי הדירות 301, 306 לפוליסות חדשות וכן לחידושים.

"אנחנו עם סוכנינו בעת קשה זאת ונמשיך לעשות למענם ככל שנוכל, כפי שעשינו עד כה”, מוסיף ליבושור.

   

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email