במחוז חיפה והצפון נערך השבוע כנס מקצועי והרמת כוסית מסורתית לרגל חג הפסח ביחד עם חברות הביטוח. בכנס, שנחל הצלחה גדולה, השתתפו למעלה מ־300 סוכנים וסוכנות, עובדי ומנהלי חברות הביטוח והנחתה אותו נטלי רותם. יו"ר מחוז חיפה והצפון סו"ב מיכה אדוני בירך את באי הכנס והודה לשותפות שנטלו חלק מחברות הביטוח: איילון, מנורה מבטחים, הראל וכן קופל גרופ, פוינטר, המסלקה הפנסיונית ואוטו גלאס.
עמית סגל הפרשן הפוליטי של חדשות ערוץ 12 נתן הרצאה מעניינת על: "הבחירות בפתח”; סו"ב ישראל גרטי הרצה על ביטוח סייבר, ביטוח אופניים, שתי תביעות ועוד; אליאור גבאי, לשעבר סגן הממונה על רשות שוק ההון, דיבר על גיוון תיק ההשקעות הפנסיוני; מיכה אדוני הסביר לסוכנים על ארבעת הפוליסות המצוינות שמציעה ליסוב סוכנות לביטוח, לחברי הלשכה.

כן עניינו את הנוכחים עמיר טל, מנכ"ל המסלקה הפנסיונית ועו"ד ליאור קן דרור שדיבר על הרגולציה; יו”ר המחוז אדוני שיבח את פעילות מחוז הצפון והודה ליו"ר הסניפים אניה לוין ומוחמד חטיב על השותפות האמיצה. עוד אמר אדוני: "ימים לא פשוטים עוברים עלינו. הרגולציה נושמת ובועטת. רשות שוק ההון דואגת לשמור על חוסנן של חברות הביטוח ובד בבד מתערבת ופוגעת בהכנסות הסוכן. את הטויסטינג לא עושה הסוכן המקצועי אלא המוקדים של סוכנויות הביטוח והישירים של חברות הביטוח ובהם צריך לטפל. אנו כלשכה בעד הוזלות פרמיות הביטוח לטובת הצרכנים ואני מבטיח כי הנהגת הלשכה עושה ככל יכולתה לשמור על פרנסת הסוכן״.
אדוני בירך את בני שלושת הדתות החוגגים בימים הקרובים את חגם. סו"ב חטיב אמר: "אני מנצל מפגש חשוב זה עם חברות הביטוח להעלות ולהשמיע את צעקתם של סוכני הביטוח במגזר הערבי; סוכנים למדו ביטוח והוכשרו על ידי משרד האוצר לעסוק בביטוח אך חלק מחברות הביטוח לא מאפשרות לחלקם לעבוד איתן; חלק מהחברות סוגרים המערכות בטענות שונות ומטילים האחריות על ריבוי התביעות במגזר הערבי. אני מבקש למצוא את הדרך להעניש את הנהגים הבעייתיים שעושים את התאונות ולא את סוכני הביטוח שאינם אחראים על כך".
נשיא הלשכה סו"ב ליאור רוזנפלד כיבד את המשתתפים בנוכחותו ובדבריו שיבח את מחוז הצפון ואת העומדים בראשו על ניהול מצוין וזמן תגובה מהיר בכל נושא. הנשיא דיבר על הישגי הלשכה ועל פעילותו ופעילות הנהגת הלשכה לשמירה על סוכני הביטוח. ״מדובר בתקופה רווית אתגרים ובפעילות מול הרשות ומול חברות הביטוח״, אמר.
סו"ב לוין אמרה: "אנו חווים עולם משתנה, בו העמלות יורדות, הרגולציה חונקת, והתחרות החריפה שלפעמים מגיעה לגזרת דמי הניהול והמחיר לא מקלה עלינו כבעלי עסקים. כדי לשרוד ויותר מזה – להצליח, עלינו לפתח "מודעות עסקית" ולהתעמק בתחומים הרלבנטיים: ידע מקצועי בתחום העיסוק, דיגיטציה, פרסום באינטרנט, מיתוג עצמי, ניהול נכון של משאבי אנוש, מכירות, שיווק ושימור והכי חשוב – להגדיל את הטריטוריה שבה אנחנו פועלים – להיכנס לתחומים חדשים: יעוץ פרישה, בריאות וסיעוד, גביית שכ"ט, מיסים, עולם פיננסים: גמל להשקעה, פוליסות חיסכון, תיקון 190 ועולם שלם של השקעות אלטרנטיביות והלוואות חוץ בנקאיות".