סקר הסוכנים ל-2014 קובע: שירות החברות בתחום הביטוח האלמנטרי – בינוני

סלינגר בכנס אלמנטר 2014: הסוכנים הם החולייה המקשרת בין הלקוחות לחברות הביטוח

אברמוביץ: תקנות העמילות הן מלחמה על הבית שלנו

מונין: "מהותנו כסוכנים היא לתת שירות ולהיות שם בשביל הלקוח ברגע האמת"

סקר שביעות רצון הציבור: 73% מהמבוטחים אצל סוכן ביטוח מרוצים

איציק שמולי: "ועדת הכספים חייבת להגדיל את הפיקוח על אגף שוק ההון"

אודי כץ: סוכני ביטוח מקבלים עמלות רעב בביטוח אלמנטרי

איילת שקד: העסקים הקטנים והבינוניים מחזיקים את המשק הישראלי

הפיקוח על חוזר העמילות: "אין לנו כל כוונה להתערב במערכת היחסים בין הסוכנים לחברות הביטוח"

אסף מיכאלי: "ציבור המבוטחים רוצה לדעת, להבין ולהשוות בין חברות הביטוח"

הריכוזיות בענף הביטוח משפיעה על הסוכנים בשני תחומים: העמסת הוצאות והקטנת עמלות

תוכנית המנטורים: "יש צורך ממשי באנשים מקצוענים שיאמצו סוכנים מתחילים חסרי ניסיון"

כך תתמודדו מול חברות הביטוח בתביעות של ביטוחי עסק

חשוב שהמבוטח יעמיד מומחים מטעמו שישמרו על האינטרסים שלו

חיים כץ: "על משרד האוצר להחיל ביטוח בריאות סיעודי ממלכתי לכלל אזרחי ישראל"