TOP TEA M – סיירת הסוכנים הצעירים של מנורה מבטחים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

”מנורה מבטחים מאמינה בסוכני הביטוח ובערך המוסף האדיר שהם מעניקים לחברה וללקוחות, ובפיתוח הדור הצעיר מקרב הסוכנים. כדי לגדל את הדור הבא של סוכניה להצלחה והצטיינות, החלטנו להכשיר בחברה קבוצה נבחרת של סוכנים צעירים, אשר יהיו ערוכים לעתיד תוך הבנת הרגולציה, המקצוענות והן את ה־DNA של מנורה מבטחים".

את הדברים האלו אומר רועי זוהר, מנהל מכירות סיכונים ופרויקטים ארצי במנורה מבטחים, שחושף גם כי לקבוצה הנבחרת כבר נבחר שם: TOP TEAM – סיירת סוכנים – הדור הבא. לדבריו, הרעיון הוא "לקחת סוכנים בתחילת דרכם המקצועית, וללוות אותם בסדרת מפגשים מקיפה ומעמיקה לאורך שנת 2019. המפגשים יכללו מיומנויות התנהגותיות, שיווק, דיגיטציה, מכירות, ניהול עובדים, ניהול משרד, מיתוג משרד, העשרה מקצועית והעצמה אישית. הכוונה היא לבסס דור צעיר של סוכנים בענף הביטוח ולהפוך אותם לסוכני בית של מנורה מבטחים בתחומי פרט – בריאות וריסקים", הוא מדגיש.

רועי זוהר | צילום: עדי צחר

זוהר מספר כי במנורה מבטחים, מתקיים מועדון סוכנים מצטיינים שנקראת TOP AGENT: "אלה הסוכנים הגדולים ביותר במנורה מבטחים מבחינת פרמיות בבריאות וריסקים. אנחנו רוצים שלפחות חלק מהסוכנים הצעירים שיגיעו לסיירת יהיו ב־TOP AGENT כבר בשנת 2020", אומר זוהר ומוסיף: "אנחנו נבחר מכל מי שיפנה אלינו את בעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר, ואנו מקווים להגיע לסיירת של כ־30 סוכנים צעירים, שבעתיד יהוו הבסיס של סוכני מנורה מבטחים".

לדברי זוהר, בנוסף לליווי המקצועי בתחומי ביטוח הבריאות והריסקים, הסוכנים ייהנו מהטבות ייחודיות בחברת מנורה מבטחים, מעבר להסכמים שלהם עם החברה. "מדובר בהטבות שאמורות לקדם סוכנים צעירים ברמה האישית והניהולית כסוכני ביטוח בעולם משתנה. מדובר בהטבות כמו: סיוע בהקמת אתר אינטרנט, מיכון המשרד, כלי מכירה חדשניים ועוד. זוהי הזדמנות נדירה לסוכנים הצעירים ואנו בטוחים בהיענות הסוכנים והצלחת הפרויקט", הוא מסכם.

נעם הברמן, מנהל מכירות ארצי במנורה מבטחים, מגיב גם הוא לפרויקט ומגלה כי יש עוד תכניות לעתיד: "לראשונה בענף הביטוח חברה מעמידה לרשות הסוכנים מנהל פרויקטים, שמהות תפקידו לייצר ערך מוסף משמעותי בעולם שמשתנה ללא הרף. ב־2019 נחשוף חמישה פרויקטים ייחודים, אחד מהם הוא TOP TEAM. אני מאחל בהצלחה לחברי הסיירת, ובטוח שיחד נגיע לתוצאות יוצאות מגדר הרגיל".

עמוס רוקח, מנהל אגף מכירות סוכנים ומשנה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח מסר כי "אחד האתגרים של ענף הביטוח הנו הכשרת הדור הצעיר או כמו שאומרים בשפה שלנו – 'שייכנס דם חדש לעסק'. מנורה מבטחים מרימה את הכפפה, ותשקיע משאבים רבים בכדי לעמוד באתגר זה. זה חשוב לכל הענף".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email